Logitech87 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei Jeg skal kjøpe meg ny bygge PC og vil da gjerne har et godt hovedkort, i budsjettklassen (800-1500 kr) Veldig fint hvis det er litt fremtidsrettet, så det kan være et HK jeg kan ha en stund. Driver ikke med overklokking, men kjekt alikevell med et HK som har muligheten.. Lenke til kommentar
kalg Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei Jeg skal kjøpe meg ny bygge PC og vil da gjerne har et godt hovedkort, i budsjettklassen (800-1500 kr) Veldig fint hvis det er litt fremtidsrettet, så det kan være et HK jeg kan ha en stund. Driver ikke med overklokking, men kjekt alikevell med et HK som har muligheten.. Se HER! Lenke til kommentar
EvilWarrior Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Budsjettklassen for hovedkort er (800-1500 kr)? Som om man eksklusivt kan klokke det kortet. Hva minne er tenkt med dette? Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Budsjettklassen for hovedkort er (800-1500 kr)? Som om man eksklusivt kan klokke det kortet. Hva minne er tenkt med dette? DDR2, men hadde vært kjekt med DDR3 for framtidens skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå