Gå til innhold

Skal ha vinterjakke - tips


Anbefalte innlegg

Update

 

Da ble det en Canada Goose Chilliwack på meg da.. ;) var veeeldig i tvil om jeg skulle velge Monclar Himalaya eller Goose, var disse to det stod om, Føyk frem og tilbake i butikkene og prøvde, endte med en Goose da... god og varm, prøvde parkasen til Goose, men den var jo så lang at det var forferdelig... selv i XS :p hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var i Paris og så den digge armani jakka.. og mutter sa at vi skulle komme tilabake så jeg kunne kjøpe den dah...men det gjorde vi jo aldri fordi broren min maste om å dra på hotellet så vi tok metropolen er så sinsykt pissed på henne...

 

Men til sak, jeg bare digge "Canadiens" jakkene, finnes bla. på Brandstad er deilige :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Beklager å grave denne opp igjen, men har vi en konklusjon på størrelsene? Er canada goose små i størrelsene fra usa, og enorme i størrelsene her i norge?

 

Har en kompis med en expedition i XS kjøpt her, fyren er 1,81 80kg og den er "litt stor" i følge fyren sjøl. Hørte rykter om at den modellen er svær i størrelsen, dog.

 

Har lyst til å kjøpe en slik fra statene, men om det er terning hvilken størrelse den er i, tror jeg jeg driter i det. Ikke så lyst til å spyle 500$ ned i dass.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...