Gå til innhold

Skal ha vinterjakke - tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en ny vinterjakke idag/går... Var Nordkapp jakke, er veldig fornøyd med den. Kosta rundt 3000 kr. Er bare å stikke ut på byen å se i mange forskjellige butikker, så finner du garantert noe du har lyst på.

 

 

tenkt litt på nordkapp jakka... men ser de veldig posete ut? har ikke surra meg til å dra og kjøpe ny vinterjakke enda... vært så mye stress... får vel bruke Kejo jakka mi inntill jeg gidder og stikke til Oslo en tur ;)

synes ikke den jeg kjøpte ser så posete ut, ser veldig stillig ut, kjøpte den på akerbrygge på Aspel for ca 3000. Men finnes jo flere modeller da, men jeg kjøpte var veldig kort, den går ikke under magen. Hvis du bor i oslo eller noe kan du jo bare stikke på akerbrygge shopping som det heter der så se i tredje eller andre etasje om du synes de er fete.

eller andre steder hvor de selger det..

Endret av superseeking
Lenke til kommentar
Wow, nice Quote :p Kan ha noe med det at min er kjøpt i utlandet ja :p Jeg bruker L, men jeg får fint plass oppi en XS her i Norge, men da er det ikke mye plass igjen. (Dette var med Genser og T-shorte under selvfølgelig :) )

 

hehe fiffig den ? :p

 

oki, du kjøpte den i utlandet ja :p da tror jeg kanskje en S passer bra til meg da... ;)

Lenke til kommentar

Hvor ligger den? (prisnivå) Og kan man få tak i den i Bergen? (liker å prøve klær før jeg kjøper dem)

 

Jeg tenker da på Filippa K Storm Jacket.

 

I følge denne siden koster den rundt 3000.

 

Blir det samme pris her i Norge, eller må man ut med nærmere 4000?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

hvem faan betaler så mye for ei fuckings jakke? er dere gale?

min vinterjakke kosta 500,- på jack&jones, har hatt den i 2år. satan folkens :D

og hvordan få den til å bli møkkete? ruller dere rundt på bakken eller?

 

 

Kjøpte akkurat en sånn *klicky*

Ser mye finere ut i virkeligheten når den ikke er på han modellen :wow:

 

det må vel være en av de styggeste jakkene jeg har sett :ph34r:

Lenke til kommentar
Mener å huske jeg betalte rundt 3995kr.

Tror Pepper og Companys fører Filippa K

 

Fikk min for 2800, så da har du nok ikke gjort et like godt kjøp som meg. Jakken er forresten skikkelig god å ha på seg. Varmere enn jeg hadde trodd var den også. Kjøpte den på S&S.

 

Utenom det bruker jeg en Burton i Ice Camo farge (tror den er ute av produskjon) når jeg står snowboard. Den jakken liker jeg også fryktelig godt (men til hvert sitt bruk). Denne jakken er egentlig veldig tynn (egentlig beskytter den bare mot vind), men det som er så genialt er at hvis du har på deg en tykk flis under er det umulig å fryse. Med denne jakken kan man på en måte velge hva man vil ha under etter hvor kaldt det er, så da slipper man å svette i hjel i påsken når det er varmt, men alikevell snø, og man slipper og fryse i -20 grader.

Lenke til kommentar
hvem faan betaler så mye for ei fuckings jakke? er dere gale?

min vinterjakke kosta 500,- på jack&jones, har hatt den i 2år. satan folkens :D

og hvordan få den til å bli møkkete? ruller dere rundt på bakken eller?

 

 

Kjøpte akkurat en sånn *klicky*

Ser mye finere ut i virkeligheten når den ikke er på han modellen :wow:

 

det må vel være en av de styggeste jakkene jeg har sett :ph34r:

 

 

Og uansett: "Hvem faaan er det som gidder og kritisere folk som fukkings bryr seg litt om hva de har på seg eller går i." Du kan godt synes det er mye penger, men det handler om prioritering. Du prioriterer kanskje gode datamaskiner og svette dataspill til mange mange tusen kroner fremfor hvordan du ser ut. Det er greit for meg, men da trenger i hvert fall ikke du å poste slike innlegg i denne delen av forumet.

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Kjøpte akkurat en sånn *klicky*

Ser mye finere ut i virkeligheten når den ikke er på han modellen :wow:

 

Vurderer en slik en selv. Hvordan er de? Er det bra kvalitet på dem?

 

Og hvordan er størrelsen? Små, store etc?

 

 

 

Ja, synes kvaliteten er bra. Har bare brukt den i en dag da ^^

 

Jeg har egentlig ikke hatt noen boardjakke før, og for meg synes jeg størrelsen var stor i forhold til andre jakkestr. (s, m, l osv.)

 

:cool:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Og uansett: "Hvem faaan er det som gidder og kritisere folk som fukkings bryr seg litt om hva de har på seg eller går i." Du kan godt synes det er mye penger, men det handler om prioritering. Du prioriterer kanskje gode datamaskiner og svette dataspill til mange mange tusen kroner fremfor hvordan du ser ut. Det er greit for meg, men da trenger i hvert fall ikke du å poste slike innlegg i denne delen av forumet.

 

kritiserer ikke at folk bryr seg om hva de går med, for det er en positiv sak. jeg retter bare en pekefinger mot folk som tror du må ha klær som koster flere tusen spenn pr. klesplagg for at du skal se bra ut. jeg personlig spiller i rockeband så jeg må ha bra klær, men de koster ikke flere tusen. buksene mine koster max 800, skjorter/tskjorter max 400, sko max 500, jakker max 700. jeg leter litt rundt jeg vetdu i flere butikker istedenfor å la meg blende av det første som møter meg i inngangsdøra på den hippeste butikken, da finner du ting som ser bra ut og som ikke koster skjorta. og ellers... jeg har kjøpt ett dataspill i hele mitt liv, så nei bruker ikke så mye penger der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...