Gå til innhold

Skal ha vinterjakke - tips


Anbefalte innlegg

Det er sant, sliter hvertfall ikke med å få kjøpt drikke :p Men nå går vi fryktelig offtopic her ^^

Nordkapp har også noen gode jakker, men siden dem er boblejakker så er du kanskje ikke så keen på dem :p Koster fra 2999,-

 

hehe.... det er bra... ;) drikke er 0 stress, men kjører bare polvarer selv da ;) ja ble litt ot her nå ass :p

 

Nordkapp har jeg også tenkt på, synts de er fine, kanskje litt posete... er de så "billige"? trodde de hadde samme nivå som Goose og Kejo jeg :blush:

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Chilliwack str. large. Jeg 170 høy. Jeg kjøpte den litt stor så jeg kan ha den et par år. Den er helt vanlig i størrelse tror jeg? når meg til litt nedenfor belte.

 

 

såpass ja... er 168 selv, liker at de skal være litt korte, men ikke altfor korte... da passer vel s/m muligens meg da... ;)

Lenke til kommentar
Hvis du liker de korte så er vel M/S å foretrekke til deg. Men du må jo såklart prøve de å se ;D

 

Lykke til med kjøpet!

 

 

hehe takk for det ;)

 

Bruker L selv, kunne fått på meg en S-M sikkert, men er litt greit med slasky, da slipper jeg ha den tight inntil kroppen.

 

 

synts den er finest når den er litt tight jeg da;) skal liksom ikke være plass til en til inni der :p hehe...

 

men du er jente eller?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en ny vinterjakke idag/går... Var Nordkapp jakke, er veldig fornøyd med den. Kosta rundt 3000 kr. Er bare å stikke ut på byen å se i mange forskjellige butikker, så finner du garantert noe du har lyst på.

 

 

tenkt litt på nordkapp jakka... men ser de veldig posete ut? har ikke surra meg til å dra og kjøpe ny vinterjakke enda... vært så mye stress... får vel bruke Kejo jakka mi inntill jeg gidder og stikke til Oslo en tur ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som bruker noen andre modeller enn Chilliwack egentlig? Alle som jeg ser bruker bare den modellen av Goose.

 

Jeg har en Chilliwack og en Expedition Parka til når det er pisskaldt. :)

 

 

åssen er din i strørrelsen..? hører så mye rart om at de er store i str, mens andre sier de er små i størrelsen.. blir forvirra jeg :p hehe

Lenke til kommentar
Chiliwacken er XS og Expedition Parka er XXS. De er meget store i størrelsen, mao.

 

bebeluv

Rangering: 0

Se profil

Legg til som venn

Send Melding

Finn medlemmets tråder

Finn medlemmets innlegg

 

Innlegg 05/11-2007 : 14:58

Innlegg #7

 

 

Bruker

Innlegg: 2876

Ble medlem: 04/04-2007

 

 

 

 

Canada Goose er veldig liten i størrelse egentlig, "normale" personer bruker vell M-L. Veldig varme, også er dem jo ganske "inn" i år.( I fjor også for å pirke)

 

noen sier det andre sier det andre... har det no med om jakkene er kjøpt i norge eller i utlandet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...