Gå til innhold

Skal ha vinterjakke - tips


Anbefalte innlegg

Hallois...

 

ble plutselig kalt så nå trenger jeg ny vinterjakke ;) og da trenger jeg noen tips da... Har en Kejo jakke fra i fjor, men har blitt så møkkete og stygg, dessuten har jeg gått lei av den, noen som har no tips...?

 

skal koste rundt <--5000 +- orker ikke bruke altfor mye penger på jakke, skal dessuten bare bruke den på de verste dagene, liker ikke jakker hehe.. spesielt ikke med hettegenser under, blir altfor klumpete ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

har en sånn bergans 71 grader nord jakke, men synts den ikke er no varm jeg :O er som å ha på seg plast.. :p

 

Canada Goose er veldig god og varm, 4499 på Tatler (Majorstuen) :)

Chilliwack ftw.

 

 

tenkte på canada goose... er jo fine dem, men regner med at du har den, åssen er passformen a? og størrelsen, stor liten i str?

 

theshop.no

oslosportslager.no

formatshop.no

50-50.no

 

 

Der har du masse jakker og velge mellom ;)

 

 

takk for linkene ;)

 

Hvis det er boblejakker du har tenkt på så har jo Peak Performance og Bergans en del fint!

 

Synt det ser så oppblåst ut å gå i boblejakke hehe :p

Lenke til kommentar
Canada Goose er veldig liten i størrelse egentlig, "normale" personer bruker vell M-L. Veldig varme, også er dem jo ganske "inn" i år.( I fjor også for å pirke)

 

 

synts jeg hørte at de er ganske store i størrelsen jeg hmm.. at xxxs og sånt tilsvarer s.... er 168 høy selv, normal kroppsbygning ;)

Lenke til kommentar
S-M trur jeg funker fint for deg :) Lykke til med jakke kjøp ;) Med så god budsjett som du har hadde jeg helt klart valgt Canada Goose :)

 

 

ja.. blir muligens det ;) skal ihvertfall dra inn til oslo en dag og prøve... men er det sånn at du kan gå i t-skjorte under jakka når det er kaldt? er den så varm liksom? :p

Lenke til kommentar
S-M trur jeg funker fint for deg :) Lykke til med jakke kjøp ;) Med så god budsjett som du har hadde jeg helt klart valgt Canada Goose :)

 

 

ja.. blir muligens det ;) skal ihvertfall dra inn til oslo en dag og prøve... men er det sånn at du kan gå i t-skjorte under jakka når det er kaldt? er den så varm liksom? :p

Jaaaa... Helt klart, jeg gjorde det selv i dag :p Holder nesten på å svette med bare T-Shorte. Må bare legge til at jakka tåler innmari mye. Noe som er genialt når man fester med jakka :p

Tørr jeg spørre trådstarter om du er en soss ? ^^

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
S-M trur jeg funker fint for deg :) Lykke til med jakke kjøp ;) Med så god budsjett som du har hadde jeg helt klart valgt Canada Goose :)

 

 

ja.. blir muligens det ;) skal ihvertfall dra inn til oslo en dag og prøve... men er det sånn at du kan gå i t-skjorte under jakka når det er kaldt? er den så varm liksom? :p

Jaaaa... Helt klart, jeg gjorde det selv i dag :p Holder nesten på å svette med bare T-Shorte. Må bare legge til at jakka tåler innmari mye. Noe som er genialt når man fester med jakka :p

 

 

det er bra...hadde ei sort lindeberg jakke, tålte nesten ingen ting, var helt herpa etter noen få fester hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...