Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hallois... ble plutselig kalt så nå trenger jeg ny vinterjakke og da trenger jeg noen tips da... Har en Kejo jakke fra i fjor, men har blitt så møkkete og stygg, dessuten har jeg gått lei av den, noen som har no tips...? skal koste rundt <--5000 +- orker ikke bruke altfor mye penger på jakke, skal dessuten bare bruke den på de verste dagene, liker ikke jakker hehe.. spesielt ikke med hettegenser under, blir altfor klumpete Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 http://www.bergans.no/sider/bekledning.asp?bekID=6130 Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hvis det er boblejakker du har tenkt på så har jo Peak Performance og Bergans en del fint! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 theshop.no oslosportslager.no formatshop.no 50-50.no Der har du masse jakker og velge mellom Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Canada Goose er veldig god og varm, 4499 på Tatler (Majorstuen) Chilliwack ftw. Endret 5. november 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 http://www.bergans.no/sider/bekledning.asp?bekID=6130 har en sånn bergans 71 grader nord jakke, men synts den ikke er no varm jeg :O er som å ha på seg plast.. Canada Goose er veldig god og varm, 4499 på Tatler (Majorstuen) Chilliwack ftw. tenkte på canada goose... er jo fine dem, men regner med at du har den, åssen er passformen a? og størrelsen, stor liten i str? theshop.nooslosportslager.no formatshop.no 50-50.no Der har du masse jakker og velge mellom takk for linkene Hvis det er boblejakker du har tenkt på så har jo Peak Performance og Bergans en del fint! Synt det ser så oppblåst ut å gå i boblejakke hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Canada Goose er veldig liten i størrelse egentlig, "normale" personer bruker vell M-L. Veldig varme, også er dem jo ganske "inn" i år.( I fjor også for å pirke) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Canada Goose er veldig liten i størrelse egentlig, "normale" personer bruker vell M-L. Veldig varme, også er dem jo ganske "inn" i år.( I fjor også for å pirke) synts jeg hørte at de er ganske store i størrelsen jeg hmm.. at xxxs og sånt tilsvarer s.... er 168 høy selv, normal kroppsbygning Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 S-M trur jeg funker fint for deg Lykke til med jakke kjøp Med så god budsjett som du har hadde jeg helt klart valgt Canada Goose Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 S-M trur jeg funker fint for deg Lykke til med jakke kjøp Med så god budsjett som du har hadde jeg helt klart valgt Canada Goose ja.. blir muligens det skal ihvertfall dra inn til oslo en dag og prøve... men er det sånn at du kan gå i t-skjorte under jakka når det er kaldt? er den så varm liksom? Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hva slags stil er du ute etter? Selger en Special Blend jakke i fargen Tan Invader. Ny og ubrukt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) S-M trur jeg funker fint for deg Lykke til med jakke kjøp Med så god budsjett som du har hadde jeg helt klart valgt Canada Goose ja.. blir muligens det skal ihvertfall dra inn til oslo en dag og prøve... men er det sånn at du kan gå i t-skjorte under jakka når det er kaldt? er den så varm liksom? Jaaaa... Helt klart, jeg gjorde det selv i dag Holder nesten på å svette med bare T-Shorte. Må bare legge til at jakka tåler innmari mye. Noe som er genialt når man fester med jakka Tørr jeg spørre trådstarter om du er en soss ? ^^ Endret 5. november 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 S-M trur jeg funker fint for deg Lykke til med jakke kjøp Med så god budsjett som du har hadde jeg helt klart valgt Canada Goose ja.. blir muligens det skal ihvertfall dra inn til oslo en dag og prøve... men er det sånn at du kan gå i t-skjorte under jakka når det er kaldt? er den så varm liksom? Jaaaa... Helt klart, jeg gjorde det selv i dag Holder nesten på å svette med bare T-Shorte. Må bare legge til at jakka tåler innmari mye. Noe som er genialt når man fester med jakka det er bra...hadde ei sort lindeberg jakke, tålte nesten ingen ting, var helt herpa etter noen få fester hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde en Lindeberg jakke i fjor, som man kunne vrenge å bruke begge sider, den tålte ikke mye nei, stoffet ble rivd opp så fort, varm var den heller ikke Men den hvite siden var veldig fresh. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde en Lindeberg jakke i fjor, som man kunne vrenge å bruke begge sider, den tålte ikke mye nei, stoffet ble rivd opp så fort, varm var den heller ikke Men den hvite siden var veldig fresh. hmm, muligens samme serien denne var hvit på innsiden og mer sånn glatt på utsiden.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ja riktig, hvit på innsiden. Men hvor gammel er du OZ-Racing? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ja riktig, hvit på innsiden. Men hvor gammel er du OZ-Racing? 18,5 år der ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 17,8, koser meg mens jeg kan Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 17,8, koser meg mens jeg kan hehe hadde jeg gjort også...men er litt digg å bli 18 år da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Det er sant, sliter hvertfall ikke med å få kjøpt drikke Men nå går vi fryktelig offtopic her ^^ Nordkapp har også noen gode jakker, men siden dem er boblejakker så er du kanskje ikke så keen på dem Koster fra 2999,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå