Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Vi er ofte en gjeng som skal spille halo3 som et lag, men er så plagsomt å sitte å snakke sammen med alle andre som skal synge og bråke og herje over mikrofon. Og ikke noe er mere irrieterende enn å høre noen som snakker internt, slik som vi gjør. Når vi spiller bare 2 stk, så bruker vi ofte privatechat, men det virker som det bare er for 2 spillere. Er det jeg som ikke forstår systemet, eller skal dette komme senere for flere folk? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Til dags dato så er det kun privat for 2, men det går rykter om skal komme for flere, men som sakt det er rykter bare.. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du kan da fint mute folk? Enten trykk på navnet deres i lobbyen og trykk mute, eller i kamp presser du back og går ned til de du vil mute og trykker X. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tviler på at det er så vanskelig for MS å implementere groupchat. Problemet blir at det høyst sannynligvis kommer til å bli utnyttet til juks i teammatches. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Altså det er tungvindt i f.eks big team battles osv. Så bare lurte på om dette var noe som kunne komme. Hva slags "cheat" sikter du til? Det er ikke cheat å kommunisere Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ranked match, to kompiser på hvert sitt lag. Need I say more? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg bruker å sette på "Voice chat: Only team and party" i Halo 3. Da slipper du å mute idioter som skriker. Du finner det i settings > Voice communication. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Konamixx: To kamerater kan ikke være på hvert sitt lag i ranked. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ranked match, to kompiser på hvert sitt lag. Need I say more? Ja, egentlig. Men jaja, jeg digger best private, ingen forstyrrelser what so ever! Så satser på at det kommer en gang i fremtiden. Ellers takk for tipset lande ;> Ranked match, to kompiser på hvert sitt lag. Need I say more? Ja, egentlig. Men jaja, jeg digger best private, ingen forstyrrelser what so ever! Så satser på at det kommer en gang i fremtiden. Ellers takk for tipset lande ;> Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Konamixx: To kamerater kan ikke være på hvert sitt lag i ranked. Han trenger ikke nødvendigvis å mene halo da dette kan jo bli brukt til å jukse med i andre spill. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Stemmer jo det da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan kan man jukse ved å bruker mikrofon? Eneste jeg kan tenke meg at man kan jukse med det, er hvis man spille poker. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 håper virkelig MS kommer med dette Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eneste jeg kan tenke meg at man kan jukse med det, er hvis man spille poker. Hvis man spiller på et annet lag enn kompisene sine, kan jo de tape med vilje slik at visse kompiser taper, for eksempel. Eller hjelpe kameratene sine med å vinne på andre måter, siden de kan kommunisere på tross av at de er på forskjellige lag. Dette er jo vanligvis ikke normalt. (at de kan kommunisere) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan føre til juks i foreksempel Gears of War, hvor du ikke får snakke med de som er i live om du dør. Hadde likt å hatt det tho, vi er 3 som spiller Halo 3 online og det er sikkert lite kjekt for den som blir sisteman på laget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 I halo 3 kan man snakke selvom man er død. Spesielt siden det ikke er rundebasert. Etter som jeg forstår når jeg har spilt hvertfall :] Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå er det snakk om gruppe chat på live, altså alle spill. Ikke kun Halo 3 Utrolig, men sant, det finnes andre multiplayer spill til 360 også Men hadde likt en gruppe chat, om det hadde vært mulig å koblet den ut for visse spill. Juks? Om det er snakk om 1 på hvert lag så kan de jo ha private chat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jess, hovedsakelig vil jeg bare ha gruppechat rett og slett. Synes det er en vesentlig mangel. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg ser nytteverdien av en sånn funksjon, men tror det ville blitt misbrukt til gangs. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Hvor mange ganger har ikke dere opplevd at du chatter med noe også popper det opp en "xxx Wants to chat". hvor mange ganger har ikke dere tenkt "hvorfor er det ikke gruppechat?" Det hadde vært mye lettere, enn og prioritere hvem du skal snakke med og slikt tull. Jeg støtter gruppechat på Xbox Live! EDIT: Hvis noen tror det blir misbrukt, vanlig voicechat blir jo misbrukt også! Hvorfor skulle noen tro at det blir mer misbruk hvis gruppechat kommer? Endret 7. november 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå