untouch4ble Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg og 2 venner spiller en del sammen over live på div. spill. Men på PGR4 har tredje personen problemer å connecte til oss. I går kveld gikk det bra for 3 timer, så skulle vi ut å kjøpe mappacken der nürburgring er med. Så starte opp party lobby igjen, og da skjer det problemet som skjer aaalt for ofte i PGR4 til oss, unable to connect to the host, faller ut akkurat da personen kommer inn. Starter denne personen party lobby så faller han ut når noen av oss connecter til party lobbyn. Vi har prøvd absolutt alle måter og rekkefølger for å connecte opp mot party lobby, det som er det snåle er at de 2 vennene mine bor sammen, men det er alltid samme person som faller ut/unable to connect to the host. Noen ganger går det, de fleste gangene går det ikke. Noen andre som har opplevd dette? Det er også kun på PGR4, har spilt flere timer på andre spill uten at det har skjedd. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det kan vel tenkes at det blir litt vel 'trangt' å spille hvis begge to deler en linje. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det kan vel tenkes at det blir litt vel 'trangt' å spille hvis begge to deler en linje. Trangt? Hvorfor skal de slite på akkurat PGR4 da? Hverken Halo3,Test Drive, Forza, GOW sliter vi på. De sitter på 16000/700 linje. Men en plass ligger problemet, så mulig det er det? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sliter selv litt med PGR4 ( i andre spill og for den saks skyld). Eneste som funker for meg er å restarte routeren min. Så det kan vel hende at det er der det ligger... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Husk at NAT må være open for å enklest mulig kunne koble til hverandre (dette sjekker dere ved å kjøre en "Test Connection" i System i Dash'en). Om NAT er strict eller moderate, må noen porter i ruteren åpnes. Du finner sikkert noen her inne som kan hjelpe med det. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Husk at NAT må være open for å enklest mulig kunne koble til hverandre (dette sjekker dere ved å kjøre en "Test Connection" i System i Dash'en). Om NAT er strict eller moderate, må noen porter i ruteren åpnes. Du finner sikkert noen her inne som kan hjelpe med det. Skal be de teste dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå