Gå til innhold

Hvordan kontrollerer du din char?

Anbefalte innlegg

WASD + mus = bevegelse + kamera. Strafer med RMB + A/D.

Ellers en drøss med keybinds rundt WASD, alle innenfor enkel rekkevidde med venstre hånd. Ting jeg ikke bruker ofte, eller ikke trenger å nå raskt, har også binds, men de er gjerne på (shift/ctrl/alt +) 7-0. Hvilke skills eller spells som går hvor kommer an på hvilken character jeg spiller, selv om det er de samme knappene jeg bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i et spill som wow, der jeg spiller for pvp, og actionen skjer ganske raskt + du trenger en del knapper ( minus warrior og lock som bare trenger 2 :) ) bruker jeg esdf pluss de fleste knappene som er rundt der

har også bundet shift knappen til musen slik at jeg har dobbelt så mange knapper tilgjengelig!

Lenke til kommentar

Jeg bruker WASD til å bevege karn og musen til å snu rundt (bruker bare a og d samtidig som musen for å strafe).

Action baren min er : 1.2.3.4.5.6 og så fra 7 til - bruker jeg mus, og på = bruker jeg e istede.

har autowalk på Q fordi jeg er for lat til å trykke på numlock.

Funker fint for meg det =D, venner du deg til dette blir du uslåelig! (har selfølgelig de skillene jeg bruker mest på 1-6 og resten er skills med lang cooldown som f.eks. intimidation etc.)

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Bruker WASD + musa til bevegelse.

1 - Mind Blast / Flash Heal (utenfor Shadowform)

2 - Shadow Word: Pain / Renew (utenfor Shadowform)

3 - Mind Flay / Greater Heal (utenfor Shadowform)

4 - Vampiric Touch

5 - Vampiric Embrace

6 - Shadow Word: Death

Shift + 1 - Dispel Magic

Shift + 2 - Shadow Fiend

Shift + 3 - Mass Dispel / Shackle Undead med target focus macro (avhenging av situasjon)

Shift + 4 - Inner Focus

T - Psychic Scream

F - Inner Fire / Shadow Form (utenfor Shadowform)

V - Shadow Form (exit shadow form that is) / Desperate Prayer (utenfor Shadowform)

Q - Target Focus Target

Shift + Q - Set Focus Target

Shift + A - Fade

Shift + S - Power Word: Shield

Shift + F - *noe jeg ikke husker i farta /sigh*

De fleste (damage) spells er macroa med /stopcasting, VT og Sw:Pain bruker on-use trinkets i samme trykk som de castes. (Kanskje ikke veldig effektivt, men da husker jeg i allefall å bruke dem, de gangene jeg har en on-use trinket equipa)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...