Leviath Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Etter over ett år med WoW driver jeg fremdeles og tuller med hvordan jeg kontrollerer forflytningen av mine chars. Det ender alltid opp med et herlig sammensurium av piltaster, boksatvtaster og mus. Ideelt sett vil jeg bruke musa til forflytning slik at venstrehånda kun brukes til hotkeys for angrep etc. Problemet er at jeg ikke kan strafe eller rygge med musa. Noen ganger bruker jeg også piltastene til forflytning, men da mangler jeg fortsatt strafe pluss at å snu seg med tastene tar lenger tid enn med mus. Hvilke løsninger bruker dere andre?
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 mus for høyre venstre, samt shouts. wasd for strafe og bak-frem. Hotkeys plassert rundt wasd for enkel tilgang mens jeg beveger meg.
jvc1986 Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) samme som Kuldesjokk, alt av hotkeys rundt wasd, sturer fremover og rundt med musa bruker |,1,2,3,4,5 of f1-f4 til de mest brukte tingene q,e til shield/reflection på warrioren, strafer aldri likevel bruker et G15 tastatur så har shouts på g7-g9 Endret 5. november 2007 av jvc1986
Flacid Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) mus for å snu meg og WSQE for å bevege meg ellers. QE for strafe ellers har jeg will of the forsaken på F og clos-vanish macro på G. attacksa har jeg på scroll up/down på musa. (hemorrage / eviscerate) WASD brukes faktisk skjeldent bare når jeg koser rundt. Endret 5. november 2007 av Flacid
Poseboen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 selvbruker meg bade musa og tastaturet til a bevege meg. Har nesten alltid hoyre musetast nede sa jeg kan snu med musa og strafe med A og D. Keys har jeg binda til 1,2,3,4,5,6,q,e,r og f, men siden som du kanskje har lagt merke til dette er for fa quick keys til alle abilities for de fleste klasser har jeg 4 bars. Alle bars har 1-f men for a bruke bar to ma jeg holde skift, bar tre har Ctrl og bar fire er Alt. Pa denne maten har du mer enn nok quickkeys og samtidig bra bevegelighet.
Seian Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Prøv deg frem med ESDF =) Enig. Mye bedre enn WASD.
dysfunctional Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Jeg bruker bare W og S til og gå frem og tilbake mens jeg holder høyre musetast for å svinge.
Moonshield Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Bruker høyre museklikk pluss D og A for å strafe, for å kunne bruke Q (Psychic Scream) og E (Shield). Så jeg bare snur musen fort til høre når jeg skal snu meg, siden jeg har gamermus har jeg sensitivitet litt høy. Og keybars er: Bar 2: Q Shift 2 Shift 3 E Shift E og Shift 4 Bar 1: 123F4T (Trenger nye tips btw, som ikke inneholder Høyre museklikk pluss 2 f.eks)
CombatPsycho Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Prøv deg frem med ESDF =) Enig. Mye bedre enn WASD. Bruker selv TFGH, med masse hotkeys rundt+på mus. Har også noe på shift 1-6 og ctrl 1-6
Seian Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Bruker selv TFGH, med masse hotkeys rundt+på mus. Har også noe på shift 1-6 og ctrl 1-6 Hvordan klarer du det?
Sadfez Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Museknapper bindet til vanish, stealth og auto walk. Ellers bruker jeg Q og E til å strafe. 1-7 til forskjellige attacks, og num-1 - 9 + del, * for andre attacks. Høres kanskje litt rart ut, men er vant til å spille slik Endret 5. november 2007 av Toffenl
Lycantrophe Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Det jeg ser på som problemet til andre varianter av WASD er bruken av modifiers. (ESDF er ikke så ille, men jeg sverger til WASD. ) Endret 5. november 2007 av Lycantrophe
CombatPsycho Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Bruker selv TFGH, med masse hotkeys rundt+på mus. Har også noe på shift 1-6 og ctrl 1-6 Hvordan klarer du det? lillefingern til shift og ctrl. Kan ikke noe for at jeg har blitt så vandt med det at jeg liker det bedre enn det andre. Edit: RDFG, ikke TFGH så klart. trøtt idag Endret 5. november 2007 av Kimzor_
CombatPsycho Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Da må du ha store hender. Hvorfor det? Jeg bruker jo oftest musen til å gå uansett
Seian Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Edit: RDFG, ikke TFGH så klart. trøtt idag Nå ga alt så mye mer mening Tenkte det måtte sitte en med besittelse av monster-store hender når det ble snakk om TFGH
Frohman Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 (endret) Styring: WASD Actionbar: |, 1, 2, 3, 4, q, e, f, r, g, Mouse 1, Mouse 2 Sec. Actionbar: F1, F2 osv. Edit: Bruker såklart mus til å snu meg. Endret 5. november 2007 av Frohman
bandreas Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hehe, har noen bindings ja Mus for å endre kameravinkel og titte rundt + navigere/snu meg. WASD+QE for bevegelse generelt. 1-0 keybindings f, t, g ctrl+f shift+1, 2, 3, f, g alt+1 og 2 | og F9. Funke grett ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå