kjenyg Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Var inne å sjekka på play.com i dag og der står COD 4 som "In stock"! Sjekka om det samme sto på PS3 versjonen, men den stod det 9/11 på! Gammelt nytt eller gode nyheter? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 De sender det nok ikke før release alikevel. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er jo mange nettbutikker som har dette in stock, men som sagt så sender de nok ikke før onsdag/torsdag. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er vel ikke så lurt å kjøpe nye spill fra play da man garantert må betale moms og gebyr i tillegg. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bestillte det idag fra Play. Greit å bo i england Play er konge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bestillte det idag fra Play. Greit å bo i england Play er konge. Ja du bor jo i de trakter, så det må vel bare vere fryd og gammen Eg får mitt fra absoluttspill.no på torsdag, gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bestilte det nå nettopp =) på platekompaniet til 399 + 30 kr i frakt:) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Var en hel gjeng med folk på xbl istad som påstod at expert skulle begynne å selge det imorgen, noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Bestillte det idag fra Play. Greit å bo i england Play er konge. Lucky! Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 virket som ett bra spill, utrolig bra grafikk og den typiske cod verdens krigene men moderne krig Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg tror spillene blir sendt ut torsdag. Så det er jo fullt mulig at de selger det den 8 i butikker. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så godt som alle butikker har spillet på lager nå. Er alltid sånn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Absoluttspill.no sender ihvertfall ut i morra, så da her eg det på torsdag Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Absoluttspill.no sender ihvertfall ut i morra, så da her eg det på torsdag Det stemmer! Lenke til kommentar
demorian Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har nå spillet jeg, kom ut den 5/11 det. Noen plasser står det 9/11 og andre plasser står det 5/11, er nok 5/11 som er rett! Bestilte fra komplett jeg og fikk det i går:D Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Mitt ble sendt i dag, så jeg regner med butikken min forholder seg til 9. nov som release. (Jeg har det likevel i morgen, men just in case, så er det garrantert til 9.nov.) Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Plukker opp mitt i morra fra Spaceworld, jeg. De kommer også til å selge AC på fredag/ i morgen. Jeg kommer ikke til å ha noe liv denne helgen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Selge AC så jævla tidlig? Jaja, heldig du da Lenke til kommentar
marama Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 har spilt cod4 i 5 dager nå ...... GLED DERE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå