vargaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dama driver å ser etter ny mobiltelefon, hun trenger ikke all verden med funksjoner, men det er fint med et ok kamera. Viktigst av alt er likevell designet på telefonen, og at den ikke er treig i menyene. Er det noen som har noen tips, helst ikke noe dyrere enn et par tusen. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 nokia 6300 sony ericsson s500i nokia 6120 classic sony ericsson k550i eller k610i nokia 7373 En mobil som er litt dyrere men som har et veldig fint kamera er nokia 7390. Dette er en veldig fin designmobil som finnes i både bronze og rosa. 3.2mpxkamera, fin stor skjerm, rask, klamskjellmobil.. Men koster ca 2500.. Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Klamskjell? Det hørtes klamt ut... Lenke til kommentar
iskya Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 jepp men mange jenter som elsker sånne mobiler (jeg er ikke en av dem, men så liker jeg heller ikke rosa) Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dama driver å ser etter ny mobiltelefon, hun trenger ikke all verden med funksjoner, men det er fint med et ok kamera. Viktigst av alt er likevell designet på telefonen, og at den ikke er treig i menyene. Er det noen som har noen tips, helst ikke noe dyrere enn et par tusen. Her i huset har vi vært gjennom samme prosessen, og min bedre halvdel havnet til slutt på Sony Ericsson W580i. Men hun var klar og tydelig på at hun ikke ville ha den grå versjonen, men vente til den hvite dukket opp. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 w580i er walkman-versjonen av s500i. S500i har bedre design, om det er viktigere enn at mobilen har walkman-logo... Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 w580i er walkman-versjonen av s500i. S500i har bedre design, om det er viktigere enn at mobilen har walkman-logo... Den har radio og bedre musikkavspiller. Dessuten mente hun at designet var penere. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hver sin smak men de jeg tror flere kvinner vil foretrekke designet til s500i. Selv har jeg hatt radio i de tre siste mobilene mine men bruker det aldri.. orange (som det er på den hvite w580i) er ikke akkurat en fin farge.. mener jeg Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Jepp, det kommer mange telefoner med masser av unyttige funksjoner, man vet jo aldri hva man vil savne. Skal forhøre meg om de 2der... så får vi se flere tips mottas selvsagt med et smil Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Bumpetibumpbumpbump... Noen som har andre tips? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dama har en Nokia 7373, ordentlig pink og jente mobil.. Er helt greit kamera.. Ikke det beste.. Sitter selv med K810i, og er strålende fornøyd med kameraet.. Men kanskje ikke akuratt en "jente telefon" Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hun har samsung nå, lurer på om det kan være noe å gå videre med? har samsung noen gode modeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå