-=Nike=- Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei, Noen som har turt å kjøpe en slik ? http://www.ipmart.com/main/product/De,Say,...&prod=28052 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kjempefin pris på den i alle fall. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det eneste du har å tape er pengene dine. Ikke har jeg prøvd, men det er sikkert vanskelig å finne tester av slike telefoner. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Den må jo være fryktelig klumpete med tanke på at den har en CRT skjerm.... Its 3.2 big CRT super high resolution touch screen makes it a perfect movie player, it supports 320*240 movies. Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Den må jo være fryktelig klumpete med tanke på at den har en CRT skjerm....Its 3.2 big CRT super high resolution touch screen makes it a perfect movie player, it supports 320*240 movies. Tror ikke den er så klumpete, de sier den er den beste kopien av Iphone som er å oppdrive. Blir vell ca 2000,- tenker jeg med frakt ! Lenke til kommentar
bramat Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 CRT ja syns jeg ser det Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) CRT ja syns jeg ser det Hehe ja... å du Nike: CRT= Cathode ray tube... Altså bilderørsskjerm! En kasse tv er CRT! klart dette blir klumpete saker hvis dette er tilfellet (noe det tvilsomt er). Endret 5. november 2007 av mobifil Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 CRT ja syns jeg ser det Hehe ja... å du Nike: CRT= Cathode ray tube... Altså bilderørsskjerm! En kasse tv er CRT! klart dette blir klumpete saker hvis dette er tilfellet (noe det tvilsomt er). He he :-) Lol Får ikke håpe det er en CRT bilderør skjerm man skal legge i lomma :-) Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 CRT ja syns jeg ser det Hehe ja... å du Nike: CRT= Cathode ray tube... Altså bilderørsskjerm! En kasse tv er CRT! klart dette blir klumpete saker hvis dette er tilfellet (noe det tvilsomt er). He he :-) Lol Får ikke håpe det er en CRT bilderør skjerm man skal legge i lomma :-) Ser ikke så veldig klumpete ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå