flap Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har en Nokia Navigator med fotoboksvarsling installert. GPS'en fungerer supert, men har et plagsomt problem med fotoboksvarslingen. Det som skjer er at selve varslingen (lydsignalet) bare kommer på ca halvparten av boksene. Det har ingenting med hvilken boks det gjelder, det kan komme alarm den ene dagen men ikke den neste. Alle boksene er ogsp korrekt inntegnet på veien, og ligger tydelig på rett side av veien. Noen som har lignende erfaringer, evt. en ide om hva som kan være galt? flap Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det kommer bare alarm hvis du kjører over fartsgrensen. Lenke til kommentar
flap Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det kommer bare alarm hvis du kjører over fartsgrensen. Er du sikker på det? Mitt inntrykk er at det skjer også når jeg ligger over grensen. Men skal dobbeltsjekke det..... Lenke til kommentar
flap Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Det kommer bare alarm hvis du kjører over fartsgrensen. Nå har jeg dobbelt- og trippelsjekket det. Det er helt tilfeldig om det kommer lydalarm eller ikke. Over grensen, under grensen...spiller ingen rolle. Er det bare min telefon som har problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå