calle23 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hva gjorde egentlig denne? Skulle ikke den fikse rankproblemene? Jeg er fortsatt kommandør selv om jeg skulle vært sersjant. Fant denne fra gutta bak Warhawk, men kan ikke si jeg er så veldig imponert. http://blog.us.playstation.com/2007/10/19/...h-and-arbiters/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det funket fint hos meg. For at man skal få riktig ranking må man joine en såkalt "Ranked server" Ellers er det blitt bedre ja. Før kunne eg prøve å joine rankede servere i 10-15min før eg kom inn mens nå kommer eg inn med engang om det er ledig plass. Lenke til kommentar
drasdo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 skulle ikke den nye oppdateringen være bra..jeg har fått rangen min men forsatt sliter jeg med at jeg plutselig blir frakoblet server...internetten funker fint den og jeg har prøvd 3 ganger å instalere spillet på nytt uten effekt...starter jeg min egen server så skjer det samme der, men forskjellen er at jeg ikke forsvinner men alle de andre som er med hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Forsatt en bug med mediassenter på ps3? Forsøk å disable mediasenter på ps3 og se om det hjelper Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Der var ranken i orden ja. Da gikk jeg fra Kommandør til korporal:) Det virker som om man måtte inn på ranked server som en før her kommenterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå