Ghaundan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nå er 7/10 BRA hos gamer da, gjennomsittet på en skala til 10 er da helst 5. Men, hvilken tung vei er det Timeshift har hatt? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 de ble jo akkurat ferdig med spillet når de fikk en telefon om at de måtte begynne på nytt Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå er 7/10 BRA hos gamer da, gjennomsittet på en skala til 10 er da helst 5. 5.5, faktisk, siden Gamer.no ikke bruker 0/10. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Men, hvilken tung vei er det Timeshift har hatt? de ble jo akkurat ferdig med spillet når de fikk en telefon om at de måtte begynne på nytt Greit oppsummert. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå er 7/10 BRA hos gamer da, gjennomsittet på en skala til 10 er da helst 5. 5.5, faktisk, siden Gamer.no ikke bruker 0/10. Sier de nå ja, snart kommer det nok ett spill Men, poenget var i alle fall at 7 ikke er middels, som hos noen sider hvor skalaen ser ut til å være 5-10. Så, du gjorde seg ferdig med en jobb, og fikk så noe å gjøre etter det? Må si jeg ikke helt forstår problemet, de jobber da 5 dager i uken de og, kanskje mer nå og da pga deadlines. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Da var jeg akkurat ferdig med Timeshift. Må si meg godt fornøyd, utrolig morsomt med et såpass nyskapende spill. Sier meg dog enig med anmelder, tidsfunksjonen kunne ha blitt brukt mye mer (og bedre) til gåter ol. Også litt skuffet over historien, den virket generelt veldig spennende, men slutten bar preg av budsjettkutt i siste liten ... Alt i alt, 7/10 her også. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 kjøpte det til PS3 fra dvdstrax.com for 199 kroner netopp. Verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg