mcgroven Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I skytespillet TimeShift er den berømte tidsklemma dødelig effektiv. Les mer Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Takker for en veldig bra anmeldelse! En av de bedre jeg har lest her på gamer, morsom og fyldig. Hadde først ikke planer om å spille igjennom retail etter å ha spilt demoen, men tror jeg må gå til anskaffelse av det nå Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 God anmeldelse og er enig i både det som blir skrevet og karakteren. En litt fyldigere historie og flere og vanskeligere puzzles så tror jeg dette hadde vært gull. Likevel et meget underholdene spill Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Testet dere ikke PS3 versjonen? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Savner også ps3review. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Som det står i omtalen fikk vi ikke anmelderkopi til PS3, nei. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kjøp det selv og test Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Utrolig digg spill, det er ikke særlig vanskelig, men det er gøy, og det er viktig. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kjøp det selv og test Samme kan man vel si til deg hvis du er så desperat etter å vite hvordan spillet er på PS3? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Regner med at det er relativt likt på begge konsoller slik det er med nesten alle mulitplatform spill. Skjønner ikke helt hvorfor dette er et problem Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 PS3 versjonen kommer ut litt senere. hvorfor brukte dere bilder fra det gamle spillet i artikkelen? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 ^^ Det lurer jeg og på... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hehe digger innledningen, herlig omtale til et sånn ca herlig spill Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 "Du kan til og med gå på vannet, som en ekte Rambo-Jesus." Hehe. Rambo-jesus. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor mye kostet PC-en dere testet med? Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Uhu.. for min del ville jeg gitt spillet 4/10... Spillet er 100% lineært, grafikken er på half-life 2 nivået, likte bare ikke stemningen i spillet... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har en følelse av at dette kommer til å drukne blant alle de store titlene som kommer ut nå i November. Det var ikke det beste tidspunktet å lansere dette på nå tror jeg.. Så selv om det høres litt kult ut, så kommer ikke jeg til å kjøpe det før det er på billigsalg. Ivertfall ikke siden CoD 4, Crysis, Assassin`s Creed, Mass Effect og Super Mario Galaxy kommer snart.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har en følelse av at dette kommer til å drukne blant alle de store titlene som kommer ut nå i November. Det var ikke det beste tidspunktet å lansere dette på nå tror jeg.. Så selv om det høres litt kult ut, så kommer ikke jeg til å kjøpe det før det er på billigsalg. Ivertfall ikke siden CoD 4, Crysis, Assassin`s Creed, Mass Effect og Super Mario Galaxy kommer snart.. Ja, dette må jo være tidens høst for shootere på PC ihvertfall? Bioshock, COD4, Crysis, Bioshock, HL-ep2, GoW osv osv. Det er ihvertfall lenge siden man så noe tilsvarende. AtW Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja, dette må jo være tidens høst for shootere på PC ihvertfall? Bioshock, COD4, Crysis, Bioshock, HL-ep2, GoW osv osv. Det er ihvertfall lenge siden man så noe tilsvarende. AtW Spilt mye Bioshock i det siste? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 7/10 ja - den verste karakteren Timeshift kunne fått. For et spill som har hatt en så tung vei som Timeshift må det virkelig være skuffende å ikke få mer enn en middels god mottagelse. Ser ut som de fleste andre reviewers er enig med dere også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg