Gå til innhold

http://peteranswers.com/ lur vennene dine!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, denne er vel feilpostet, men det morsomme er når du lurer kamerater med den, noen fikk helt noia når den svarte at de kom til å bli påkjørt i løpet av uken etc. ;) Men trikset er som sagt å trykke "." (punktum) for deretter å skrive inn svaret der du skriver "Peter, please..." etc.

Lenke til kommentar
WTF? Hver gang jeg trykker punktum, begynner han bare å skrive "Peter" selv. :dontgetit:

Det virker som det er dette som er poenget med tingen. Man sitter altså ved PC-en sammen med "offeret", sier for eksempel "nå skal jeg spørre om hva som er på brødskiven som ligger på bordet her". Så skriver man inn ".Det er servelat på den", men det som man "ser" blir skrevet inn er "Peter, please answer the following question:" (selvfølgelig kommer det an på hvor mange tastetrykk man bruker, skjønner ikke helt hvordan man skal få det til å stemme). Så trykker man enter, kommer til neste linje og kan skrive inn "Hva slags pålegg er på brødskiven på bordet mitt?". Da kommer svaret (som du allerede i "hemmelighet" har skrevet inn) dukke opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...