TSP Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Klassen har nå oppdaget: http://peteranswers.com/ Fant ut hvordan det gjøres. Lett å gi folk noia, ble lurt selv. En kan trykke punktum der en skal skrive inn "Peter, please..." og skrive svaret, deretter skriver en inn spørsmålet på svaret Endret 6. november 2007 av TSP Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bare mitt tastatur som går bananas i de feltene..? insert av og på, shift gir tegn, og aaaa og iiiiii og eeeeeeeeeee kommer vilkårlig.. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Where is teh phunney? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hva er poenget da? At den klarer å svare på spørsmålene? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Vel, denne er vel feilpostet, men det morsomme er når du lurer kamerater med den, noen fikk helt noia når den svarte at de kom til å bli påkjørt i løpet av uken etc. Men trikset er som sagt å trykke "." (punktum) for deretter å skrive inn svaret der du skriver "Peter, please..." etc. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hæ? Er det faktisk folk som tror på slik tull? Tror mer på værmeldingen på TV Norge... Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tegnene klikker jo helt mentalt i Opera, er umulig å skrive noe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Seriøst, denne skjønte jeg ikke. Han sier bare "I will not answer" i forskjellige varianter?! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Nope... Les hvordan en gjør det med å lure venner og kjente. I Firefox funker det i alle fall. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fy aen for no møkk. Funker fortsatt ikke..... IQ-sperre my ass. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 chokke: Skriv følgende i en annen browser enn opera: første rute: .din mor heter olga, og du skal dø ikveld. (du kommer ikke til å se dette, men noe helt ant. det er meningen) andre rute: hva heter min mor? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 mhm... husker en person i klassen fant den siden, og forbløffet hele klassen du skal begynne med . og så skrive svaret. så stiller du spørsmålet Lenke til kommentar
someOen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, morro. Den skal jeg lure folk med. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Og hvordan skal man vite hva offeret kommer til å spørre om, så man vet hva man skal skrive som svar? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Antakligvis så skriver du spørsmålet selv.. Begynner å se litt bedre ut nå med bedre forklaring... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 WTF? Hver gang jeg trykker punktum, begynner han bare å skrive "Peter" selv. Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 WTF? Hver gang jeg trykker punktum, begynner han bare å skrive "Peter" selv. Det virker som det er dette som er poenget med tingen. Man sitter altså ved PC-en sammen med "offeret", sier for eksempel "nå skal jeg spørre om hva som er på brødskiven som ligger på bordet her". Så skriver man inn ".Det er servelat på den", men det som man "ser" blir skrevet inn er "Peter, please answer the following question:" (selvfølgelig kommer det an på hvor mange tastetrykk man bruker, skjønner ikke helt hvordan man skal få det til å stemme). Så trykker man enter, kommer til neste linje og kan skrive inn "Hva slags pålegg er på brødskiven på bordet mitt?". Da kommer svaret (som du allerede i "hemmelighet" har skrevet inn) dukke opp. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ah, jeg fant ut av det før du la inn svaret ditt, men takk skal du ha uansett. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ingen tips til hvordan man fyller ut øverste linjen, om svaret man legger inn er kortere? Hvis ikke må man jo drive å tenke antall bokstaver, da er det egentlig ødelagt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå