Gå til innhold

Beste 2player spill ved spilling på samme PS3 konsoll


benjamin84

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettop kjøpt meg en PS3 og er i det store og hele ganske imponert, med unntak av en ting: spillene som fulgte med (Resistance og Motorstorm) later ikke til å ha noen mulighet for å spille flere på en gang. Dette er jo litt rart med tanke på at det fulgte en ekstra kontroller med i pakken.

 

Kan noen anbefale et artig 2player spill til PS3? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Resistance har jo både cooperative offline, og multiplayer online?

Spiller det titt og ofte hos en klassekamerat. :)

Ahaa, dette var jeg ikke klar over. Gikk nesten ut ifra at slike spill kun er multiplayer online :blush: Coop spilles da med splitscreen eller?

 

Men jeg leter egentlig etter spill som kjæresten også kan prøve seg på, og da tror jeg ikke Resistance er det beste valget. Hun liker platform spill (Crash Bandicoot var nevnt) og eventyrspill (Day of the Tentacle og slikt, men noe sånt finnes så vidt jeg vet ikke nå for tiden).

Lenke til kommentar
Hvilke online coop spill finnes for PS3?

Warhawk er det eneste jeg kommer på.

 

Calling all cars tillater også mulitplayer online fra samme konsoll, men det er vel i utgangspunktet ikke meningen at man skal samarbeide.

 

Haze kommer forsåvidt om ikke så lenge, og det skal ha opp til 4-player co-op på både campaign og versus-kamper.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Men jeg leter egentlig etter spill som kjæresten også kan prøve seg på, og da tror jeg ikke Resistance er det beste valget. Hun liker platform spill (Crash Bandicoot var nevnt) og eventyrspill (Day of the Tentacle og slikt, men noe sånt finnes så vidt jeg vet ikke nå for tiden).

 

Plattformspill med coop er nok ikke-eksisterende på PS3. Men du kan jo kjøpe Ratchet & Clank til henne så får hun i hvertfall tilfredsstilt den biten, og det er jo også eventyrlig ;)

 

Crash Bandicoot, PSX versjon, kan hun jo laste ned fra PSN for en billig penge.

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Men jeg leter egentlig etter spill som kjæresten også kan prøve seg på, og da tror jeg ikke Resistance er det beste valget. Hun liker platform spill (Crash Bandicoot var nevnt) og eventyrspill (Day of the Tentacle og slikt, men noe sånt finnes så vidt jeg vet ikke nå for tiden).

Kjæresten min liker RPGer, Sims og slikt, og nektet å prøve resistance i det hele tatt. Men etter hvert fikk jeg lurt henne med på å prøve co-op i fem minutter, og vips så var det gjort. Har rundet hele spillet med henne, og hun har også spilt det med venninner. Jeg tror mye av skepsisen til slike spill er fordi de tror de suger i det (noe som er helt sant). Men med co-op kan man samarbeide om det, og ting blir liksom greiere å komme inn i siden du kan veilede henne. Verdt et forsøk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...