Gå til innhold

hvilket prog ser dere divX med?

Dux ducis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-QqZexW9o
ZoomPlayer. Fordi den er funksjonell, lett og gir lett tilgang til codecinstillingene.

Opptopic tips: filter properties -> ffdshow -> post processing -> processing method -> level fix -> luminace (kryss av her)  :)

Yupp. Den bruker mindre CPU enn WMP

Liten og hendig. Lett å bruke

Lenke til kommentar
WinDVD er vel bare MSI's utgave av PowerDVD (Samme som AsusDVD osv.)

Selv bruker jeg PowerDVD fordi den er enkel og grei og veldig god. (Og fordi jeg ikke gidder å bytte)

Nei, WinDVD og PowerDVD er 2 forskjellige programmer fra 2 forskjellige produsenter. WinDVD lages av InterVideo, mens PowerDVD lages av CyberLink.

Selv bruker jeg The Core Media Player 4.0, den spiller av DVD-filmer (må da registrere/kjøpe programmet (ca. 80kr), noe jeg har gjort) så vel som vanlige video- og lydfiler. Dette er den "offisielle" spilleren til OGG/OGM, kodeker til disse følger derfor med. Bruker en kombinasjon av PowerDVD, AC3Filter, ffdshow, DivX 5.0.3 samt XviD som lyd/bildekodeker.

Lenke til kommentar

jeg hater den nye svære media player dingsen til microsoft dene r så stygg og har bare uendlig ting jeg ikke trenger....bruker bare den gamle greia jeg :p mplayer2 eller hva nå den heter....liten og fin har det man trenger (minner meg litt om notepad :p)

Lenke til kommentar
Mediaplayer 6.4 (mplayer2.exe) Eneste playeren som starter på under et halvt sekund, selv på en liten P4 2,8GHz

Testa å starte wmp 9.. Det gikk også langt under et halvt sekund.

Kjører Codename Longhorn da... kanskje det har noe med saken å gjøre.

Bruker for det meste wmp9! Den rulz :D

Zoomplayer og Bsplayer er jo også brukt noenganger..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...