Dux ducis Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ja, jeg bruker winamp isdenfor divX, hos meg er det bedre ytelse på winamp3... hva bruker dere til avspilling og hvorfor...? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg bruker kun ett prog til å se film på pcen, og det er windows media player 9 .. Er bare å legge inn ett par codec packs så er den altetende .. ser pen ut gjør den og ;-) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 WinDVD med alle mulige slags codecs (Ogg Vorbis, AC3, Xvid osv) Lenke til kommentar
// geir Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 ZoomPlayer. Fordi den er funksjonell, lett og gir lett tilgang til codecinstillingene. Opptopic tips: filter properties -> ffdshow -> post processing -> processing method -> level fix -> luminace (kryss av her) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 WMP/BSPlayer evt. MicroDVD hvis jeg kun finner .txt-subs : Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ZoomPlayer. Fordi den er funksjonell, lett og gir lett tilgang til codecinstillingene. Opptopic tips: filter properties -> ffdshow -> post processing -> processing method -> level fix -> luminace (kryss av her) Yupp. Den bruker mindre CPU enn WMP Liten og hendig. Lett å bruke Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg bruker kun ett prog til å se film på pcen, og det er windows media player 9 .. Er bare å legge inn ett par codec packs så er den altetende .. ser pen ut gjør den og ;-) Samme her, og samme mener jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg bruker kun ett prog til å se film på pcen, og det er windows media player 9 .. Er bare å legge inn ett par codec packs så er den altetende .. ser pen ut gjør den og ;-) Samme player, samme grunn. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 WinDVD med alle mulige slags codecs (Ogg Vorbis, AC3, Xvid osv) WinDVD er vel bare MSI's utgave av PowerDVD (Samme som AsusDVD osv.) Selv bruker jeg PowerDVD fordi den er enkel og grei og veldig god. (Og fordi jeg ikke gidder å bytte) Lenke til kommentar
Legion Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 wmp, dvs. mplayer2.exe liker ikke den nye, for mye tull av og til bruker jeg Global DivX eller zoomplayer player oxo, spørs på humøret Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 WinDVD er vel bare MSI's utgave av PowerDVD (Samme som AsusDVD osv.)Selv bruker jeg PowerDVD fordi den er enkel og grei og veldig god. (Og fordi jeg ikke gidder å bytte) Nei, WinDVD og PowerDVD er 2 forskjellige programmer fra 2 forskjellige produsenter. WinDVD lages av InterVideo, mens PowerDVD lages av CyberLink. Selv bruker jeg The Core Media Player 4.0, den spiller av DVD-filmer (må da registrere/kjøpe programmet (ca. 80kr), noe jeg har gjort) så vel som vanlige video- og lydfiler. Dette er den "offisielle" spilleren til OGG/OGM, kodeker til disse følger derfor med. Bruker en kombinasjon av PowerDVD, AC3Filter, ffdshow, DivX 5.0.3 samt XviD som lyd/bildekodeker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tl DivX/XviD bruker eg BsPLAYER selfølgelig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Mediaplayer 6.4 (mplayer2.exe) Eneste playeren som starter på under et halvt sekund, selv på en liten P4 2,8GHz Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg hater den nye svære media player dingsen til microsoft dene r så stygg og har bare uendlig ting jeg ikke trenger....bruker bare den gamle greia jeg mplayer2 eller hva nå den heter....liten og fin har det man trenger (minner meg litt om notepad ) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Mediaplayer 6.4 (mplayer2.exe) Eneste playeren som starter på under et halvt sekund, selv på en liten P4 2,8GHz Testa å starte wmp 9.. Det gikk også langt under et halvt sekund. Kjører Codename Longhorn da... kanskje det har noe med saken å gjøre. Bruker for det meste wmp9! Den rulz Zoomplayer og Bsplayer er jo også brukt noenganger.. Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Windows media player 9. det er godt nokk, hvis du har alle codecs da Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 RadLight,veldig enkelt program me forskjellige små og nyttige finesser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå