Unickars Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hey. Jeg har tenkt å oppgradere PC-en, men jeg trenger et nytt hovedkort. dessverre har jeg ikke så mye peiling på dette. Det jeg lurte på om var, Hva trenger jeg nytt i PC-en min? Jeg har et Asus PTGD1-LA og det støtter ikke duo prossesorne. Har dere noen brae hovedkort å anbefale for en fornuftig pris? Jeg kommer mest sansynlig til å kjøpe meg et 8800 kort og kanskje en Quad prossesor. Må jeg bytte ut alle de gamle delene?. Hvordan finner jeg ut om Kabinnetet mitt er for smått? Unnskyld for en litt rotete tråd Endret 5. november 2007 av Unickars Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Finn modellnummeret (står på kabinettet) eller gi mere info PTGD1-LA er MicroATX fra HP. OEM-maskiner har ofte svak/ billig strømforsyning som mangler tilkoblingsmuligheter. Ram-brikkene er gamle ddr. Harddisken har 2mb cache (?) og kabinettet er trangt? Gigabyte GA-73PVM-S2H Lenke til kommentar
EvilWarrior Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kanskje ny maskin'? Lenke til kommentar
Unickars Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Jeg tror jeg går for helt ny pc. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå