Dj Frost Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som har noen erfaringer med dette hovedkortet? Maskinen starter ikke å det lyser et oransje lys på hovedkortet. Displayet som skal vise feilkoder er dødt. Noen som vet hva dette lyset betyr? Lenke til kommentar
navlasop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hos meg (EVGA 680i) så lyser det sålenge det er strøm til maskinen. (Betyr nok ikke at PSU kan ok'es vel å merke, bare at det er noe strøm der) Hvis displayet som viser feilkoder er dødt, ville jeg trodd PSU eller hk var gåent. Ta å resett powerkabler og plugg ut alt du ikke trenger, og test igjen. Endret 5. november 2007 av navlasop Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Første gang jeg sjekket så lyste både et grønt å et oransj. Nå lyser kun det oransje. Men det var etter at jeg hadde ute en del av enhetene. Men skal prøve det du sier her å se om det går da. Frykter uansett at HKet er gåent :s Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Første gang jeg sjekket så lyste både et grønt å et oransj. Nå lyser kun det oransje. Men det var etter at jeg hadde ute en del av enhetene. Men skal prøve det du sier her å se om det går da. Frykter uansett at HKet er gåent :s Hva slags hovedkort har du? Produsent? Endret 7. november 2007 av Snuggis Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ja kjenner jo 680i bedere enn de fleste. Her er reset prosedyrer(680i er kjent for og og boote så lett) http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Som du ser så har du litt og prøve. Endret 6. november 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå