Gå til innhold

Ustabilt nett - D-Link DIR-635-kit [Løst]


stormx

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kjøpte et "kit" med D-Link trådløs router DIR-635 og DWA-140 USB wlan kort for noen uker siden, i håp om å få noe som garantert fungerte sammen. Men der tok jeg feil. Jeg har aldri vært borti noe så utsabilt før, og FW er oppgradert til nyeste versjon allerede. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

 

Ikke nok med at den kobler seg inn og ut stadig vekk når den fungerer, men det er ofte umulig å koble til den i det hele tatt. Jeg har prøvd å skifte litt rundt på kanaler og sikkerhets-instillinger og som regel har det resultert i at jeg ikke kommer inn på det trådløse nettet i det hele tatt. Har prøvd med en iPhone å koble på nettet alle gangene også og får akkurat samme resultat der, så det må jo nesten være routeren som er case'n her?

 

Nå står routeren oppå PC-en for øyeblikket, nesten rett ved siden av det trådløse kortet i maskinen, så signal-styrken burde jo være beyond "utmerket", eller er det mulig å få _for_ sterk signalstyrke? :/

 

Er veldig takknemmelig for tilbakemeldinger og evt. andre erfaringer rundt routeren og liknende problemstillinger! :)

 

 

Løste problemet ved å installere ny firmware når den endelig kom ut.. :)

Endret av stormx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...