Joachim_F Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I følge rapporter på nettet har Relic-eier THQ overtatt rettighetene til Homeworld-serien. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Eg hadde ihvertfall ikkje hatt noe i mot dette. Homeworld revolusjonerte min oppfatning av RTS når det kom, og 2`ern gjorde ikkje det verre i sin tid. 2 fantastiske spill,som er vel verdig ein oppfølger. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Definitivt noe som er verd å holde utkikk etter! Homeworld-serien brukte jeg mye tid på. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 nice, dette kan bli morro. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Oioi, dette var jo gladnyheter! Jeg hadde egentlig gitt opp håpet om å besøke homeworld universet. Jeg elsker story og atmosfære i de spillene. Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 JAAAAAA!! (beklager at jeg ikke har noe mer fornuftig å si om denne saken, men Homeworld-serien er noen av mine absolutte favorittspill) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg