Gå til innhold

Merkelig kostholdsguide. Synspunkter?


Anbefalte innlegg

Selv ble jeg overbevist da pollenallergien min i sommer begynte å avta etter en tid på helt basic steinalderkosthold.

 

Dette har mange folk oppnådd mindre mens smerter, allergien har blitt bedre og ting som det

men det har vært pga kutting av kornprodukter og ikke karbohydrater.

Ja, som jeg skriver i samme innlegget: "Dog er det ikke bare karbohydratene selv, men mye av det som kommer med den karbohydratrike maten, som kan være problematisk." Korn og pasteurisert kumelk er to av "verstingene" i et steinalderkostperspektiv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk om alle skulle gått rundt og drept det man skulle ha spist, finne et dyr ca 5 timer?

Ville i alle fall ikke hatt noen betydning hva jeg spiste da uansett.

 

Børge Fagerli skrev dette.

Fettkilder på en ketogen diett kan med fordel utgjøres av ulike nøtter, fisk (ta omega-3 tilskudd, fiskeolje/selolje hvis ikke) og oliven/raps-olje i stedet for mest mulig bacon, fete oster og mettede fettsyrer - det gjør ikke dietten like morsom, men det er litt bedre for kroppen.

 

Så om man velger en slik diett så er det ikke fritt frem på familiedeig og medisterkaker.

 

 

Skulle jeg selv ha valgt en slik diett noe jeg kunne om jeg ikke trente høyrep eller utholdenhetstrening

Så ville dietten inneholdt sunt fett og ikke det mettede og all søppelmat.

Og med en oppkarbing i uka/2uker

Og da blir hele dietten noe annet en det linket i 1 post

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...