probin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 emnetittelen sier sitt.. finner ikke noe bra på google.. (kanskje jeg er dum?) spurte her jeg.. er det noen her som kan forklare hva det er for noe? eller noen som har en side på nettet som forklarer hva det er? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Fant dette bilde på gOOGLE kansje det jeølper? (kanskje jeg er dum?) Edit: sLeiv Endret 5. november 2007 av PlumBum_Pb_Bly Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vi har akkurat fått ny ovn, og der har du 3D-varmluft. Som PlumBum illustrerte sitter det en vifte innerst i ovnen som gjør at alt blir stekt, ikke bare feks bunnen ved undervarme. Dette gjør at du foreksempel kan steke flere brett med småkaker over hverandre, og de blir alle stekt. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Aha, så dette er bare et reklamete uttrykk for stekeovn med omluft: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9874021 Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, godt si det sånn. 3D høres fancy ut for noen, og da selger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå