Gå til innhold

Ny "dato" for slipp av Geforce Go 8800M GTX

Anbefalte innlegg

NVIDIA will release the GeForce 8800M GTX, a DirectX 10 high performance video card for gaming notebooks, during the third week of November, the Inquirer reports

http://laptoping.com/nvidia-geforce-8800m-gtx.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da er det bekreftet fra flere hold ;

Alienware M15x selges snart med 8800GTX med 512mb ram

Alienware M17x Selges snart med SLI 8800GTX

Det er sikkert bare et tidsspørsmål før Dell nye "monster" XPS M1730 får dette alternativet

Go 8800GTX spesifikasjoner :

stream prosessors : 98

core clock (MHz) : 500

Shader clock (MHz) : 1250

memory clock (MHz) : 800

memory interface : : 256-bit

graphics memory : 512 MB

les mere : http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4089

Endret av JegHarMangeRareSpørsmålJeg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, normalt sett har nesten alltid de bærbare versjonene av grafikkbrikker hatt lavere specs enn desktopvarianten. (lavere klokkefrekvenser, færre pipelines evt. streamprosessorer). Så noe uvanlig er det jo ikke. Så lenge den yter godt over 8700M GT så er det jo bare positivt da.

Lenke til kommentar
skjelver i buksa når jeg nå tenker Dell XPS m1730

8800m GTX SLI (ja, SLI, 2 skjermkort)

Physix kort

Heftig prosessor..

sikkle...

Du får vell sikkert en billig på jobben du som jobber for dell ;)

Skulle bare ønske man kunne få M1730 med 1440x900-oppløsning og, 1920x1200 blir alt for smått for mine øyne og tungt å dra i endel spill med full eye-candy.

Lenke til kommentar
Skulle bare ønske man kunne få M1730 med 1440x900-oppløsning og, 1920x1200 blir alt for smått for mine øyne og tungt å dra i endel spill med full eye-candy.

Jeg støtter den fullt ut! Men.. i Vista er alt vektorgrafikk så det skal gå an å øke størrelsen på alt uten kvalitetstap! Spill er likevel et problem siden du må skru ned oppløsningen for å få akseptabel ytelse og da blir alt uskarpt og tekst vanskelig å lese!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Deilig nyheter, bor i Usa, har planer om ny laptop, penger er vel ikke problemet, men da slAr jeg meg til ro og venter i 3-4 uker med ny laptop siden 8800M gtx kommer ut snart ( hAper jeg )

Til PC-en, hva vil dere som har 1920x1200 clearview technology, anbefale? eller liker dere bedre 1440x900

? hva er best til PC og spill? Vil man fA bedre FPS og utnytelese av systemet med 1440x900 ?

Hva vil dere anbefale , Vista home premium eller Vista Ultimate? Pc skal brukes til spilling.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt 1440x900 om du skal spille mye siden endel spill vil bli for krevende å dra i 1920x1200 og du vil da måtte sette ned grafikken, noe som resulterer i uklare bilder på LCD-skjermer. Jeg ville valgt windows xp om du primært skal spille da det har bedre ytelse enn alle vista-utgavene (evt inntil vista sp1 kommer).

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt 1920*1200, fordi att spillytelsen har ingen ting med det skjermen klarer....du setter oppløsningen selv i spill...

Ville gått for vista home premium....eneste er att den bruker mere ram, men viss du kjøper dx10 kort er det lite vits å kjøpe xp....

19200*1200 er mye bedre enn 1440*900 viss du surfer, du får med deg mere på skjermen!

Endret av hans2k
Lenke til kommentar
Jeg ville valgt 1920*1200, fordi att spillytelsen har ingen ting med det skjermen klarer....du setter oppløsningen selv i spill...

Hvis du hadde sett en post lengre oppe, så hadde du skjønt hvorfor.

...noe som resulterer i uklare bilder på LCD-skjermer.
.

Når LCD-panel kjøres på oppløsninger som ikke er "native" blir bildet uklart/uskarpt. Ikke så gøy under gaming.

Lenke til kommentar

Hvis du hadde sett en post lengre oppe, så hadde du skjønt hvorfor.

...noe som resulterer i uklare bilder på LCD-skjermer.
.

Når LCD-panel kjøres på oppløsninger som ikke er "native" blir bildet uklart/uskarpt. Ikke så gøy under gaming.

Bilde blir ikke noe særlig mye mere uklart/uskarpt til att du merker noe stor forskjell...

Lenke til kommentar

jeg hadde nok også valgt 1920*1200 på en 17", da kanskje med et hd-dvd drev i tilleg, slik at man kan nyte film i full hd:)

sitter selv på en dell laptop med 14" med 1440*900 og på den er det en perfekt oppløsning, men på en 17" blir det nok i største laget for min smak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...