Nedward Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har lest at tiscali leverer noe sattelitt greier, men prisen er noe stiv (15000 ) dessuten så er hastigheten lav (400 kbs ned strøm) Så spørsmålet mitt er: Finnes det noen som leverer noe som er billigere og bedre? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 bruk et bedre topic, og forklar litt mer, så kanskje folk gidder å svare.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Eh, hva med vanlig adsl fra telenor eller nextgentel ? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg plages med å endre innlegget... så jeg må vel skrive et svar... Grunnen til at jeg ikke skaffer meg vanlig adsl/sdsl er at det ikke er muligt å få det der jeg bor Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg plages med å endre innlegget... så jeg må vel skrive et svar... Grunnen til at jeg ikke skaffer meg vanlig adsl/sdsl er at det ikke er muligt å få det der jeg bor Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg fant d,husket å ha lest noe om satelitt inernet for en stund siden. Sjekk her Mye billigere enn tiscali. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Tja, Telenor har leveringsplikt på leide linjer inntil 2Mbit. Prisen på slike linjer er ukjent for meg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg fant d,husket å ha lest noe om satelitt inernet for en stund siden. Sjekk her Mye billigere enn tiscali. Jo, men det er ikke samme produkt, dette er en en-veis mens Tiscali tilbyr to-veis forbindelse via satelitt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg plages med å endre innlegget... så jeg må vel skrive et svar... Grunnen til at jeg ikke skaffer meg vanlig adsl/sdsl er at det ikke er muligt å få det der jeg bor Har du sjekket andre muligheter? Det foregår utrolig mye utbygging og planleggning av bredbånd i områder hvor det ikke tilbys igjenom ordinær xDSL/kabel. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg plages med å endre innlegget... så jeg må vel skrive et svar... Grunnen til at jeg ikke skaffer meg vanlig adsl/sdsl er at det ikke er muligt å få det der jeg bor Har du sjekket andre muligheter? Det foregår utrolig mye utbygging og planleggning av bredbånd i områder hvor det ikke tilbys igjenom ordinær xDSL/kabel. Hvor bor du? Jeg bor i lofoten, mere presist på et sted som heter laupstad, ca. 3 mil unna nermeste område med adsl (svolvær) Jeg fant d,husket å ha lest noe om satelitt inernet for en stund siden. Sjekk her Mye billigere enn tiscali. Vel... hvis det stemmer at det er bare en veis så er jo det litt dumt. Dessuten koster det 25 øre min. Men det er vel ikke så farligt, det er jo 512, 1024 og 2048 kbs... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har hørt i dag at det finnes noe som bruker en form for radio... stemmer dette? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har hørt i dag at det finnes noe som bruker en form for radio... stemmer dette? Det er jo muligens noen som tilbyr dette på ditt hjemsted, det må du sjekke med lokale leverandører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå