Metaby Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg med og sette opp et program som auto kutter bort Explorer.exe? gjerne med et ikon som starter et program så kommer det opp en middels stor knapp der du kan trykke så går explorer.exe bort Som en panik knapp elns Greit at den kan overstige andre programer også sånn at den ikke ligger i bakgrunnen Endret 5. november 2007 av Metaby Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Enkleste er å bruke Task Manager? Men om explorer.exe henger seg ofte, så har du nok et annet problem (jeg ville prøvd å finne årsaken til heng). Dessuten er ikke dette en bruker-guide, så tråden er ganske feilpostet. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hva med ei bat-fil på skrivebordet? @echo off taskkill /F /IM explorer.exe start explorer Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, den gjør jo susen! Glemmer batch om dagen. Men anbefaler at man modifiserer bat-filen hvis man først skal ha det moro: @echo off :topp taskkill /F /IM explorer.exe start explorer goto topp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, den gjør jo susen! Kan da umulig være noe sjekktrekk å la den gå i loop Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Derfor jeg satte en slik på slutten: Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du kan toppe det hele ved å bruke litt vbs skills som skjuler .bat vinduet Lenke til kommentar
.com Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 du må jo seff legge inn en komando som kopierer den til oppstartsmappa når du først er igang Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Vis noen kan fikse det for meg hadde det vert fint, jeg skjønte ikke bæret av det over der.P grunnen jeg vil kutte explorer er pga jeg bruker det for og låse PC-en på skolen så ikke lærerne kan gå rundt og snoke på PC-en ( de er temli dumme da det gjelder pc:D) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva med å bruke Låsefunksjonen i Windows, og hvis du ikke har lov til det så er det nok en grunn til det... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva med å bruke Låsefunksjonen i Windows, og hvis du ikke har lov til det så er det nok en grunn til det... Windowstast+L som det så fint gjøres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå