Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen starter opp men skjermen er svart


Anbefalte innlegg

Når jeg starter opp PC-en hører jeg at viftene starter opp, men det kommer aldri noe bilde på skjermen. PC-en har fungert helt fint til nå, å det eneste jeg har gjort siden den var på var å flytte den litt når rommet ble ommøblert. Jeg frykter at prosessoren kan være ødelagt. Bruker Vapochill XE2 å det som har vært problemet med dette er at viss jeg tar ut strømmen å setter den i starter PC-en uten at kjølingen starter. Å nå er jeg redd cpuen er svidd, men tok den ut å d var ingen synlige tegn til det.

 

Kan det være noe annet jeg ikek har tenkt på som kan være problemt? Har demontert alt å sjekket det jeg kan, men finner ikke ut en ting.

 

Viss noen har samme hovedkort som meg, så lyser det et oransje lys på hovedkortet. nVidia Nforce 680i SLI (MSI)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt ute cpuen å den hadde ingen tegn til skade, så rekner med den er i god stand ja. Å det var heller ingen kjølepasta på undersiden, hehe! Har også Cleara CMOS uten hell. Trodde d skulle hjelpe siden cpuen var overklokket, men neida.

 

MSI har jo ingen support for dette hovedkoretet, så drivere å sånt må jeg jo hente fra nvidia.com så viss noen har tips ang dette hovedkoret så skrik ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...