Blib Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Flott stunt, hadde vært tøfft om alle butikkene startet med regelmessige timetilbud. Så får vi bare håpe de følger med her på forumet da, slik Netshop gjør. I så fall: Dere bør skrive både før- og etterpris på produktene. Edit: Nvm, så nå at de skriver "du sparer kr:" på alle produkbeskrivelsene. Endret 5. november 2007 av Blib Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Litt wannabe netshop? Bare bra at fleir butikker driv med slikt, strålande reklame! Kva er det som ligg ute no? Er det musa og skjermen? =o Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Når starter dette timessalget? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Når starter dette timessalget? Nå, startet sikkert 09:00. Er en Logi-mus og en skjerm. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Da ser det i mine øyne bare ut som piss.. for det der er jo ikke akkurat no supertilbud. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 No satser eg berre på at det kjem eit tilbod på ein dugande PSU Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 De starter vel smått antar jeg. Folk flest kjøper vel helst om kvelden, etter jobb og skole, så de kjører en "testfase" aktig sak nå. Ikke store tilbudene nei, men til gjengjeld vil det vil bli ganske mange etterhvert som timene går. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 jeg tror salget startet kl 8, sjekket før 9 og da hadde det begynt. håper det kommer noen bedre tilbud utover dagen. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, vil det egentlig bli det, hvor står det egentlig noe informasjon om dette? er dette det eneste som er? Lenke til kommentar
larswey Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 jeg bare gikk inn på siden og så denne: Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, men det er jo utrolig lite informasjon om hvor lenge dette varer på siden dems, det er heller ingen informasjon som beskriver hvordan man samler en pakke å bestiller, kanskje man skal ha flere ting fra forskjellige tidssalg? Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke veldig imponerende pris på MX Rev akkurat Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ser ut til at du må kjøpe kvar ting individuelt, og at det ender opp i same pakken på slutten av dagen. Er eit slik system som hadde vore mest praktisk i alle fall. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hmmm, bare to produkter på tilbud nå.... Ikke akkuratt noe å hoppe i taket for. Ofte så er timesalg, ukens tilbud, superweekend etc fine muligheter for bedrifter å kvitte seg med varer som går ut av sortimentet, samtidig så kan de få litt ekstra PR ved å gi tilbud på gode og nye produkter. Håper at de i allefall slenger ut en 6-10+++ produkter i timen utover dagen. Blir å følge med på siden i allefall, for kanskje dukker det opp noe "must have". Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 56 brukere(s) leser i emnet (43 gjester og 1 anonyme brukere) Utrolig hvor mye ordet salg trekker normenn, nei her er vi ikke noe skeptiske, det er jo salg for pokker ^^ Lenke til kommentar
larswey Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 er nok ikke like gjennomført som netshop.no's salg nei Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Netshop har jo arrangert timesalg og andre gode tilbuds-løsninger flere ganger tidligere så de har fått innarbeidet endel rutiner på dette, både salgspriser, hva som etterspørres av brukere, at lagerer klarer å pakke unna fortest mulig ved å få inn vikarer og slikt etc. Dette er vel føste gang PS.no arrangerer timesalg om jeg ikke tar feil, så vi får se hva de får til utover dagen. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nå jeg klikker meg inn på siden så står det hvertfall nevnt Velkommen til timesalg hos ps.no Her vil det bli lagt ut produkter med knall pris. Disse må kjøpes på web og tilbudet er kun gyldig i den tiden produktet ligger på denne siden Gjør ett kupp på våre utvalgte produkter. Etter endt timesalg vil alle produktene få ordinær pris. Ikke la tiden renne ut. Skal du bestille flere produkter må du merke din ordre med timesalg, og vi vil da sende alt samlet på slutten av dagen. I dag stopper timesalget kl. 15:00. at du må merke ordrene dersom du skal kjøpe utover dagen, og at det varer til kl 15. Dermed vil det være lite vits å vente med de gode tilbudene til kvelden Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Der kom det en PSU gitt, kanskje noen fra ps.no sitter og leser? I såfall ønsker jeg en bluetooth mus Endret 5. november 2007 av Trazor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå