rogtraa Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne ut hvorfor nye vindu/sider i Internet Explorer åpner seg i et mini format. Bare en miniutgave av tittellinja med de tre knappene til høyre vises, og dette gjør at jeg hver gang må maksimere det nye vinduet. Har forsøkt å lete etter en setting for dette, men klarer ikke å finne det. :-? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Åpne opp et nytt iexplorer vindu. Gjør dette større (IKKE med maximer-knappen, og heller ikke ved å dobbeltklikke på tittellinja. Bare dra det ut). Lukk/avslutt dette vinduet igjen. Nye vinduer bør nå bli så store som du satte det forrige til. Funker alltid hos meg. Lenke til kommentar
rogtraa Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Takker for svar, men det hjalp ikke meg stort. Dette problemet dukket opp for en tid tilbake, men jeg husker ikke om det var noe spessielt som ble gjort akkurat da. Det er jo ikke noe stort problem, bare irriterende. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du kan jo alltids bytte ut bajse-browseren med opera Lenke til kommentar
rogtraa Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Hva er en bajse-browser, og hva skulle være vitsen med det? Ville det løse mitt problem? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Sedsbergs forslag burde fungert! Det er det samme jeg gjør på min maskin med WinXP og IE6.0. Høres ut som et kjipt problem. Legg inn Opera for gøy da - kanskje du til og med synes det er bedre enn IE. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Metoden som ble skissert for å løse problemet burde absolutt ha virket. Her lukter det reinstallasjon... Lenke til kommentar
rogtraa Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Takker for svar, men er fortsatt uten løsning. Det siste forslaget om reinstallasjon må vell være litt i drøyeste laget da, men ellers en løsning. Jeg mener å ha vært borti en registersetting som kunne løse dette, men husker ikke hvor. Tar imot flere tips. :-? Lenke til kommentar
rogtraa Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Bare for å gjører saken enda mer merkelig, så er det ikke altid at dette skjer. Noen websider åpner seg normalt. Har forsøkt den løsningen som er nevnt, flere ganger, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det jeg ville gjort hadde jeg vært deg, var å ta meg en tur på www.opera.com og testet Opera 7.. Det er en god og veldig kjapp browser... Pluss at den er norsk Lenke til kommentar
rogtraa Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Bare for å avslutte den diskusjonen, så er jeg ikke interessert i Opera 7 eller lignende. Mitt spørsmål var om å få hjelp til et problem i Internet Explorer. Så vidt meg bekjent er ikke Opera feilfri den heller, og da hjelper det lite å skifte nettleser hver gang det dukker opp et problem. De som ikke har annet svar en å bytte til Opera 7, kan finne på noe annet å svare på, jeg trenger hjelp med Internet Explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå