Gå til innhold

Internet Explorer

rogtraa

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne ut hvorfor nye vindu/sider i Internet Explorer åpner seg i et mini format. Bare en miniutgave av tittellinja med de tre knappene til høyre vises, og dette gjør at jeg hver gang må maksimere det nye vinduet. Har forsøkt å lete etter en setting for dette, men klarer ikke å finne det. :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpne opp et nytt iexplorer vindu. Gjør dette større (IKKE med maximer-knappen, og heller ikke ved å dobbeltklikke på tittellinja. Bare dra det ut). Lukk/avslutt dette vinduet igjen. Nye vinduer bør nå bli så store som du satte det forrige til. Funker alltid hos meg.

Lenke til kommentar

Takker for svar, men er fortsatt uten løsning.

Det siste forslaget om reinstallasjon må vell være litt i drøyeste laget da, men ellers en løsning.

Jeg mener å ha vært borti en registersetting som kunne løse dette, men husker ikke hvor.

Tar imot flere tips. :-?

Lenke til kommentar

Bare for å avslutte den diskusjonen, så er jeg ikke interessert i Opera 7 eller lignende. Mitt spørsmål var om å få hjelp til et problem i Internet Explorer. Så vidt meg bekjent er ikke Opera feilfri den heller, og da hjelper det lite å skifte nettleser hver gang det dukker opp et problem. De som ikke har annet svar en å bytte til Opera 7, kan finne på noe annet å svare på, jeg trenger hjelp med Internet Explorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...