Raste Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hei. Her kan man gi anmeldelse av den siste HD DVD/Blu-Ray filmen du så! Du gir fra skala 1-10 Du sier litt om hva som er positivt og negativt. Lag også en ryddig annmeldelse. Raste Endret 5. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Spiderman 3 (Blu-Ray) Spider-man 3 er en god film med masse bra ting. Men jeg syns denne blir litt kjedelig i lengden, og ikke er så bra som ener'n og toer'n. Sylskarpt bilde og bra lyd. 8/10 Endret 5. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Denne tåden er vel strengt tatt unødvendig. Eller er det slik at ikke bare bildet på filmen, men plottet også får bedre kvalitet i HD? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det er jo mange andre tråder som eks, " Hva var den siste filmer du kjøpte" og så er det "Hva var den siste HD DVD/Blu-Ray filmen du kjøpte"! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Føler at tråden er litt overflødig, da den eneste forskjellen er bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Men det er også ikke det store utvalget av de filmene ennå! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Men det er også ikke det store utvalget av de filmene ennå! Og hva har det med saken å gjøre? En anmeldelse er bare en anmeledlse, uansett hvilke format man ser filmen i. Kan jeg starte en egen tråd for filmer man ser med .avi filer? Endret 5. november 2007 av kaiern Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Ok, ber mod stenge denne tråden siden alle er imot meg Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Føler at tråden er litt overflødig, da den eneste forskjellen er bildekvaliteten. Ehm! Og lyden, selvsagt. Som er mye bedre i HD. (Jeg er dog enig i at denne tråden er unødvendig.) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Virker unødvendig å måtte gå inn i to tråder for å sjekke hva andre har sett. Nej, snart skal jeg starte "Siste VHS/LD/DVD/TV-tråder" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Vi har allerede en tråd for mini-anmeldelser av filmer. Trenger ikke en egen for HD DVD/Blue-Ray. Stenger tråden etter trådstarters og mange andres ønske. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg