Ayabara Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 På min 2-3 mnd gamle K810i så har c-tasten og den ovenfor begynt å sette seg mer og mer fast. De funker fortsatt, men lar seg ikke trykke ned på samme måte som de andre, og jeg har følelsen av at de kommer til å slutte å fungere snart. 1. Noen andre som har hatt tilsvarende problemer med denne mobilen (og hvordan løste dere det) 2. Er det en smal sak å skru opp en K810i for å se om man kan fikse dette selv? Hvordan løsner og tar man av fronten? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har bare lyst til å gi et generelt svar. Kjøp et lite verktøysett for mobilen. Har et slikt et selv og har hatt nytte av det mange ganger. Passer til Nokia, Sony Ericsson m.m. Hvis garantien har gått ut på telefonen din, er det nok ingen stor sak å løsne et par skruer for å ta seg inn til tastaturet. Kan f.eks. være smuss og skitt som forårsaker denne feilen også. Lenke til kommentar
Ayabara Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Har bare lyst til å gi et generelt svar. Kjøp et lite verktøysett for mobilen. Har et slikt et selv og har hatt nytte av det mange ganger. Passer til Nokia, Sony Ericsson m.m. Hvis garantien har gått ut på telefonen din, er det nok ingen stor sak å løsne et par skruer for å ta seg inn til tastaturet. Kan f.eks. være smuss og skitt som forårsaker denne feilen også. Tips (link) til et slikt sett eller? Gjetter på at svaret inneholder ordene Clas Ohlson ;-) Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tja, hehe. Tror jeg kjøpte et slikt verktøy-sett på en eller annen «mobil» nettbutikk en gang i tiden. Men ser slettes ikke bort ifra at de har slikt på din lokale mobil-butikk heller. BTW: Joda, Clas Ohlsson har slikt: Verktøysett til kr 149,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå