haakka Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg er 20 år, 183cm, og veier 88 Kg. Den siste tiden har det blitt veldig mye daffing, da jeg har vært arbeidsledig i et halvår. Har merka at jeg har lagt på meg litt, og jeg liker det ikke Problemet mitt er at jeg spiser for skjeldent, og feil. er dager jeg spiser kun 2 brødskiver. Jeg var veldig fokuser på kosthold for en liten tid tilbake, da jeg trente styrke og slik på skolen, men etter at jeg slutta på skolen, har jeg ikke hadd muligheten til det lenger. Jeg prøver å jogge endel, men sliter med sting, så det er lite fristende. + at jeg har mistet motet når det kommer til sunt kosthold. Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan få matvanene mine på rett kjøl igjen? Har tenkt tanken på å skaffe meg ei stoppeklokke som varsler hver 4 time eller noe, men tips taes imot med åpne armer. Man sier jo at man skal spise sunt og variert, men jeg har mye annet å tenke på, enn å telle kalorier. kan noen kan gi meg noen tips til hva jeg bør kjøpe av varer, og hva jeg bør få i meg i løpet av dagen? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Holde vekten? Ca 2900 kalorier pr dag med et normalt aktivitetsnivå. Redusere vekten ca 2500 kcal Skaff deg ris og pasta osv Frossene grønnsaker i pose , bønner , pastasaus, osv Av kjøtt tunfisk, karbonadedeig osv Og det krydderet du måtte like, en enkel måte å få i seg kjapp næring på er jo flytende næring som Gainer eller andre tilsvarende merker. Les RYP da og få litt inspirasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå