CAT-scan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg lurte på, er det stor forskjell på DDR2-brikker på samme hastighet når det gjelder hvor varme de blir? Jeg har planer om å kjøpe minne til en MacBook, og siden det er ganske stor forskjell i pris, og det ser ut til at timings er ganske like på de aller fleste SO-DIMM-moduler, så er egentlig det eneste jeg bekymrer meg for varme. Hvis det viser seg at det er stor forskjell i hvor mye varme disse rakkerne produserer, så er jo ikke det spesielt flott, men jeg kan heller ikke tenke meg at det kan være så veldig stor forskjell. Noen som vet? Det er forresten helt fantastisk at Apple klarer å prise 4GB DDR2 til - hold dere fast - SEKS TUSEN KRONER. Jeg holdt på å le meg halvt i hjel da jeg så prisen. Jeg begynte også virkelig å lure på om det var noe spesielt med minnet, men så langt jeg har funnet ut er det ikke noe ekstraordinært ved modulene (men det er det kanskje noen andre som vet mer om som kan utbrodere om?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå