gulm Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Endret 5. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg vil ha en LN-Wii! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det LN-WII du tenker på nå? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Dette er vel gammelt nytt .. dette bildet ble tatt ikke lenge etter release! Endret 5. november 2007 av RoninMasao Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det kan forklare enkelte bumpi landinger med Widerøe, de har ikke klart å implementere Wiimoten og nunchuken godt nok i maskinene sine. Slik går det med rush og dårlig tid. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg regner dog med at det er mye mer gøy å fly Widerøe-fly. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Spesielt for pilotene, men hvem bryr seg om passasjerene uansett? x) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Spesielt for pilotene, men hvem bryr seg om passasjerene uansett? x)Egentlig bare pilotene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det bringer jo et helt nytt spenningsaspekt inn i det å være passasjer og, da. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kaprer denne tråden, gidder å ikke å lage en ny en. Men jeg lurer på om det er trygt å ta med kontrollene på flyet. Såvidt jeg har skjønt så bruker wii-moten blåtann. En helg da jeg skulle reise med fly og ta med meg konsollen, så tok jeg ut batteriene ut av kontrollene. Elektronikk med sendere og fly og den greia der. Er dette nødvendig egentlig? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kaprer denne tråden, gidder å ikke å lage en ny en. Men jeg lurer på om det er trygt å ta med kontrollene på flyet. Såvidt jeg har skjønt så bruker wii-moten blåtann. En helg da jeg skulle reise med fly og ta med meg konsollen, så tok jeg ut batteriene ut av kontrollene. Elektronikk med sendere og fly og den greia der. Er dette nødvendig egentlig? Nei, det er ikke nødvendig. Så og si alt du har hørt om lignende saker er bare en myte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå