Gå til innhold

M86BD vil ikke huske innstillinger...

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg med dette her:

Kjøpte meg en Samsung 40M86BD, og har et irriterende problem: Når jeg spiller av DVD-er på den (har ikke fått dekoder ennå, så alt jeg kan gjøre med den er å se på DVD :) ), og jeg har valgt en bildemodus utenom "Dynamisk", går det en stund uten problemer, før bildet plutselig forsvinner (lyden går fortsatt), og kommer tilbake igjen noen sekunder senere i modusen "Dynamisk". Jeg stiller tilbake igjen til den modusen jeg vil bruke, og det samme skjer igjen etter en stund. TVen husker innstillingene jeg har endret på innenfor hver modus, og stiller ikke disse tilbake. Hva i all verden er det som foregår?

PS: Vet ikke om det har noe å si, men DVD-spilleren kobles til TVen med scart...

Endret av ptroinks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den står vel ikke i butikkmodus....?

Hvis enheten ved en feiltagelse settes til butikkmodus og du vil gå tilbake til dynamisk modus (Hjem), trykker du på volumknappen og holder deretter MENU-knappen nede i fem sekunder på sidepanelet til TV-apparatet.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Håper noen kan hjelpe meg med dette her:

Kjøpte meg en Samsung 40M86BD, og har et irriterende problem: Når jeg spiller av DVD-er på den (har ikke fått dekoder ennå, så alt jeg kan gjøre med den er å se på DVD :) ), og jeg har valgt en bildemodus utenom "Dynamisk", går det en stund uten problemer, før bildet plutselig forsvinner (lyden går fortsatt), og kommer tilbake igjen noen sekunder senere i modusen "Dynamisk". Jeg stiller tilbake igjen til den modusen jeg vil bruke, og det samme skjer igjen etter en stund. TVen husker innstillingene jeg har endret på innenfor hver modus, og stiller ikke disse tilbake. Hva i all verden er det som foregår?

PS: Vet ikke om det har noe å si, men DVD-spilleren kobles til TVen med scart...

Hadde noe av det samme på min 37m87bd.

Jeg stilte inn slik jeg ville ha den, men etter en stund ble alt tilbakestillt til standard.

Leverte min tv hos reperatør, der de byttet hovedkort. Var visst ikke første gangen de hadde vært borti problemet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...