Katnosa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mine kravsspesifikasjoner forteller meg at ovenstående kamera er riktig for meg. Men jeg kunne tenke meg å lese noen kritikker av det før jeg kjøper det. Noen som vet om noen slike? Eller kjenner kameraet? Lenke til kommentar
coban Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mine kravsspesifikasjoner forteller meg at ovenstående kamera er riktig for meg.Men jeg kunne tenke meg å lese noen kritikker av det før jeg kjøper det. Noen som vet om noen slike? Eller kjenner kameraet? Kommer test snart har jeg hørt. Lenke til kommentar
Katnosa Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Mine kravsspesifikasjoner forteller meg at ovenstående kamera er riktig for meg.Men jeg kunne tenke meg å lese noen kritikker av det før jeg kjøper det. Noen som vet om noen slike? Eller kjenner kameraet? Kommer test snart har jeg hørt. Hvor? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tror cnet.com har testet kameraet allerede:)... Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Testen er her: http://reviews.cnet.com/digital-cameras/ca...277.html?tag=ms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå