PraYer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Heisann var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge denne så håper dette funker greit. Jeg sitter og sliter litt med programering i excel og tenkte at det kanskje var noen kloke hoder der ute som ønsket og hjelpe meg litt. Problemet er som følger: Jeg skal sette opp en liste med "tekststrenger" (strings) som går fra B3 og videre nedover ("uendelig"). I stedet for å måttte bla nedover til enden av listen for å legge til en ny streng ønsker jeg å ha et felt der jeg kan skrive inn den verdien jeg ønsker å legge til og så trykke på en knapp så vil den bli lagt til som en ny verdi i slutten av listen. Dette må kunne repeteres. Høres ganske enkelt ut men går ikke så bra med mine ferdigheter i VB Fant en guide på engelsk som ser ut til å beskrive det jeg vil, men skjønte ikke bæret.. http://www.meadinkent.co.uk/xl-update-list.htm Jeg ønsker ikke å få opp en egen dialogboks for dette siden det blir litt overkill Takker for all informasjon som kan være til hjelp. Edit: Bruker Office 2007 btw Endret 5. november 2007 av PraYer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå