Anixion Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har lagd en video som viser hvordan man løser en rubikks kube: http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=12840 Hva syns dere? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Veldig uoversiktlig og vanskelig å følge med på. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Veldig uoversiktlig og vanskelig å følge med på. enig .. jeg skjønner jo ikke en dritt Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mye etterslep på kameraet Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Hva kan jeg gjøre for at det skal bli oversiktlig? Utenom å gjøre det litt saktere? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Litt gledesdreper kanskje, men for de som kan engelsk er disse knall: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Enkelt og oversiktlig. Lærte meg det på et par dager, bruker omtrent to minutter på kuben selv nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Enkelt og oversiktlig. Lærte meg det på et par dager, bruker omtrent to minutter på kuben selv nå. wow :O tror jeg bruker 10min på en side Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Filmen din ble populær nok til å havne på vg.no Grats Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Kom den på forsiden av VG.no? Jeg fikk ikke sett det jeg.. :/ Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Den er jo faktisk på snutter.no på forsiden Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=13462 den er faktisk på Videotips nå (: stem på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå