thomaslov Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det har seg sånn, at min kjære har vært til fotograf og tadd sine konfirmasjonsbilder, og disse fikk på CD for å ta en nærmere kikk på bildene før vi forstørrer dem. Når man kjører denne CDen, starter det hele opp i et program som det ikke er mulig å ta PrintScreen, så dette må være sperret på en eller annen utspekulert måte. Så jeg lurer på: Er det mulig, eller finnes det måter å få kopiert disse filene og få lagret de som vanlige bilder på datamaskinen? (Er ikke sikker på om jeg har postet tråden under rette forum men) Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan teste om jing fungerer. http://www.jingproject.com/ Lenke til kommentar
thomaslov Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Takker Det virket faktisk. Men, jeg måtte recorde film for å så ta printscreen av filmen for å få lagret et bilde. Siden det virker som jeg ikke fikk til å legge bildemodusen til jing OVER bildefremvisningen. Men, jeg får jo til det jeg ønsker. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det var jo bra at du fikk det til, ble det noe mindre kvalitet ettersom du måtte gå kilde=>film=>bilde? Hva som gjorde at det ikke fungerte? Fikk du ikke firkanten over eller? Lenke til kommentar
thomaslov Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Kvaliteten var upåklagelig. Det er litt vanskelig å forklare hva som gjør at det ikke fungerer. Men jo, jeg får firkanten over, men da dukker ikke/lastes ikke bildet opp når jeg åpner programmet som viser bildet når jeg har merket vinduet med Jing. Men når jeg brukte video-modus, kom bildet frem da jeg begynte å ta opp. Snodige greier =/ Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja snodige greier det der, men det fungerte jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå