Croyfer Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du skjønner sikkert hvilken jeg mener - en mann alene på en øde øy - av og til skjer det .no som f.eks at han får flaskepost :=) Noen som har den og kan sende den til meg eller har en url? Den screensaveren roxXX jo :=) Vil gjerne ha tak i den :=) Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 :o wtf art thou talking about? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Den saver'n rocker! Husker vi hadde den på skolen (VK2 Datateknisk). Var flere (inkl. lærer'n) som stod å så på den i omtrent det uendelige. (Hele friminutter o.l.). Husker desverre ikke navnet på den engang Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dere tenker på Johnny Castaway - utgitt av Sierra - nå gratis. Enjoy! Lenke til kommentar
Wazzabazza Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dere tenker på Johnny Castaway - utgitt av Sierra - nå gratis. Enjoy! Tusen millioner takk!! Jeg har også lett etter denne i ufattelig lang tid! Men siden jeg ikke vet hva den heter så blir det jo et problem å finne deg da. :o Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 funker jo ikke i XP.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 funker jo ikke i XP.. Les her: http://web.onetel.net.uk/~gnudawn/johnny/d...ownload.html#xp Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Søk på forumet, har vært oppe før Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Søk på forumet, har vært oppe før Bra svar - det hjalp meg mye :-? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Bra svar - det hjalp meg mye :-? Ikke bry deg om han - jeg hjalp deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå