enden Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Telenor sitt tillegg til Outlook for å sende SMS rett fra PC-en er genialt. Finnes det noe tilsvarende fra Chess? Jeg vet det går an å sende fra nettsidene, men det er jo mer tungvindt enn mobilen... Hvilke andre operatører har evt. en slik løsning? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Telenor sitt tillegg til Outlook for å sende SMS rett fra PC-en er genialt. Finnes det noe tilsvarende fra Chess? Jeg vet det går an å sende fra nettsidene, men det er jo mer tungvindt enn mobilen... Hvilke andre operatører har evt. en slik løsning? Jeg tror det kun er Telenor og NetCom som har sånne programmer tilgjengelig - arrester meg gjerne om jeg tar feil. NetCom sin løsning er også tilgjengelig enten som et eget program eller integrert i Outlook. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei! Om du har Sony Ericsson kan du bruke MyPhoneExplorer. Et genialt program! Du kan bla. sende SMS direkte fra programmet via din mobiltelefon. Du kan bruke Bluetooth også, så slipper du ledningen. http://www.fjsoft.at/en/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det tilbyr Nokia også, men igjen så blir det litt tuvlete med mindre man har bt aktivert hele tiden. Men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå