sablabra Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Ok, men da skal jeg vel klare å finne noe kanskje Trenger jeg noen plugger? Jeg så litt på bilder av den og det ser sånn ut for meg... Bilder og interessant lesing fant jeg her: http://avforum.no/forum/tester-audio/40705...forsterker.html Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du kan høre forskjell på kabler, men om den til 10 kroner meteren på Clasern er dårligere lydmessig enn den til en kvart million, DET er usikkert. Som Bluum sier så er tverrsnittet i denne betydningen arealet av elektriske ledere i et tverrsnitt av kabelen du ønsker å bruke. Med andre ord, bør du gå får noen kabler som ikke er tynne som skolisser, men som er litt tykkere og "føles" mer egnede til å være bro mellom høyttalere og effektkilde. Du trenger ikke bananplugger eller spader, det går helt fint å skru kabelen fast direkte i terminalene Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Nå er alt i hus og koblet opp . Men jeg leste noe om at jeg kan koble høytalerene i bi-amp for å få mer bass og trykk på høyere volum... Hva betyr det, og hvordan kobler man det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå