AlleDager Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er utsolgt? tror jeg, hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er utsolgt? tror jeg, hva må jeg gjøre? Denne er feilpostet, bør flyttes til fotball. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Det er utsolgt? tror jeg, hva må jeg gjøre? Denne er feilpostet, bør flyttes til fotball. HAHAHAHA Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er jo om fotball, så da bør den flyttes. Du finner nok bedre svar der og, så hvorfor le? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva skal du med to helt like tråder egentlig? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 DJ_Dark: istedet for å si "denne bør flyttes" rapporterer du den til moderator og sier "denne er i feil kategori, kan godt flyttes" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 DJ_Dark: istedet for å si "denne bør flyttes" rapporterer du den til moderator og sier "denne er i feil kategori, kan godt flyttes" Trådstarter har allerede laget en tråd i fotballdelen som er helt lik Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Man gjør da evt. moderator oppmerksom på at det er to like tråder og får den ene stengt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 DJ_Dark: istedet for å si "denne bør flyttes" rapporterer du den til moderator og sier "denne er i feil kategori, kan godt flyttes" Og i staden for å kommentere innlegget til L4r5 skal du rapportere, ikkje skrive eit innlegg. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg