Perre Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei! Jeg skal droppe bruken av Windows og heller kjøre kun Linux. PC-en blir da primært en media PC med filmer, musikk og greier. Jeg er derfor på utkikk etter en grei harddisk på 500GB (må ha litt mer plass ) Jeg ser at denne får mye skryt og den er jo ganske billig også: Samsung SpinPoint T166 500 GB SATA https://prisguiden.no/product.php?produc...7abb7acd3d6bdfe Er denne bra eller har dere noen andre tips? Det må bli i dette prisområdet. På forhånd takk! Lenke til kommentar
korealis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har 6stk 500GB disker fra Samsung og har ikke hatt noen problemer sålangt, nylig bestillt meg 2 nye også. Lenke til kommentar
Perre Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 6 stykker ja. Det er en del. Jeg går nok for den samsungen. Den har fått bra tilbakemeldinger og til den bruken jeg planlegger passer den nok perfekt. Takk for svar! Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Veldig bra de diskene, hører de ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå