dlarah Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hei, jeg ville bare anbefale det og bli medlem av buzzador. Buzzador er et firma som andre firma bruker til å markedsføre deres nye produkter, for å få tilbakemeldinger om hva som ble likt, og hva som ikke ble likt. Ved registrering velger du hva du er opptatt av slik at du senere tester produkter som du faktisk er opptatt av. Buzzador sender også ut mange produkter til medlemmene slik at du skal kunne dele ut produkter til vennene dine også. Alle som registrerer seg er garantert en start pakke, denne pakken inneholder oftest enten 14 eller 20 pakker med en ny type extra pastiller. Du betaler heller ingen ekspedisjonsgebyrer eller frakt eller noe lignende. Her gir jeg dere en link til buzzador. Hvis dere registrer dere igjennom denne linken vill jeg få noe som kalles "vervepoeng" som vil føre til at jeg kommer til å kunne være med i flere slike geniale kampanjer senere #url fjernet# Endret 4. november 2007 av Jankee Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 detter hørtes gøy ut, så tror jeg skal teste det ut:) takk for tipset... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da registrerte jeg meg... Men jeg gikk direkte inn på siden i stedet for å følge linken din. Jeg synes nemlig ikke at forumet skal bli en verveplass Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Stenges Det er brudd på retningslinjene å poste vervelinker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg