Arbo Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Alle nye programmer som jeg installerer vil Win2K legge til C:program files. Men det vil ikke jeg. C er partisjonen med operativsystem, og jeg vil gjerne endre standard installasjons-sted til D:programfiler i stedet. Noen som vet hvordan ? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Her er ett prog som kanskje fixer det: http://sqldev.net/misc/setpf.htm Lenke til kommentar
Wishmaster-KK Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hvis du er kjent med Regedit, kan du starte det og finne denne nøkkelen HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersion Endre fra Default ProgramFilesDir=C:Program Files til det du vil ADVARSEL!! alt du gjør i registeret er ditt eget ansvar, ta gjerne backup før du prøver noe. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Takker for begge svar. Ser lovende ut, tester det når jeg kommer hjem i dag. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Alle nye programmer som jeg installerer vil Win2K legge til C:program files.Men det vil ikke jeg. C er partisjonen med operativsystem, og jeg vil gjerne endre standard installasjons-sted til D:programfiler i stedet. Noen som vet hvordan ? tror det funker å åpne et command-prompt og skrive set programfiles=[path til den folderen du vil ha som standard-sted] Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Gikk for Short Cut sin versjon. Funket som bare det. Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå