KingCharming Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hallo Jeg har nettopp merka at høytalerne skurrer, men de er ikke sprenkt(d hører jeg).Jeg vet ikke om d er noe drivern, men jeg trur ikke d. Noen som kansje vet hva problemet er? Det er ikke noe galt med bass'n btw. drivern: Nvida Høytalere: Speed Link (de var billig da(A) Endret 6. november 2007 av KingCharming Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 du har skjekket at den er onklig koblet til?? prøv og ta ut alle ledninger og putt in igjen! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Prøv å trykk inn membranet forsiktig på høyttalerne. Hvis det skurrer da er elementet sprengt. Ellers kan du gå over kabling slik som spioner foreslår. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kan også være at volumet i Windows eller musikkavspilleren på en eller annen måte har blitt større enn 100%. En annen mulighet er at det er en equalizer som clipper og lager forvregning. Om du bruker equalizer (EQ) til å f.eks øke bassen enten i Windows, kontrollpanelet for lydkort/lyddrivere eller musikkavspilleren kan du prøve å senke pre-volumet til equalizeren. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Bruker Linux ubuntu da;P Prøvde å ta dem ut å inn igjen, men ikke mye som skjedde. Kan jeg prøve å klippe avlitt av tuppene å avisolere å prøve igjen? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har du mp3 spiller? hva skjer hvis du kobler mp3 spilleren til anlegget. skurrer det da? Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg er bare dum. Jeg hadde sottet begge ledningene fra høyre høyttaler inn i begge plussene, og begge fra venstre på begge minusene. Men takk for alle som gadd å svare:D edit: Skrev om fra dialekt/rettet skrivefeil. Endret 28. juni 2013 av KingCharming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå