Gå til innhold

Allmenne Advarsler - Har du gått på en bommert? Ikke la andre gjøre det samme.

Tuttebobo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke hell en 10liters bøtte med vann på en liten badstueovn i et bitte lite badsstuerom.

Resultatet var at ingen i rommet fikk puste, pluss at det ble helt mørkt. Strømmen gikk i hele huset! HAHAH

IKKE hell Sprit på badstu ovnen, det EKSPLODERER, og alt du har av hår på kroppen blir svidd

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar
Ikke gjør leksene på barneskolen! Det er først på ungdomskolen du burde gjøre dem, og der teller dem, på barneskolen teller dem ikke en dritt!

Det er en grei vane å gjøre lekser da :)

et tips fra meg:

IKKE host når du kjører moped og det er dårlig lufting bak visiret. kjørte nesten ut i grøfta idag og hørte noen tute før jeg kunne se igjen :no:

Lenke til kommentar
Gjør leksene på barneskolen, så du lærer deg ansvar og gode vaner tidlig. Hvis du dropper de på barneskolen fordi de ikke teller, er det like greit å droppe de på ungdomsskolen.

Nå gjorde jeg faktisk alle leksene på barneskolen, og ungdomskolen, helt til 10 klasse, hvor jeg begynte å drite i leksene ...

Lenke til kommentar
Hva er poenget ditt? Fordi du er en fuck-up så blir alle andre også det?

Hva vet du om jeg er en fuck-up eller ikke?

Poenget mitt er at jeg gjorde en bommert og angrer på at jeg sløste fritiden min på lekser på barneskolen!

På hvilken måte gjorde du en bommert? Er du ikke kul nok nå?

Lenke til kommentar
Hva er poenget ditt? Fordi du er en fuck-up så blir alle andre også det?

Hva vet du om jeg er en fuck-up eller ikke?

Poenget mitt er at jeg gjorde en bommert og angrer på at jeg sløste fritiden min på lekser på barneskolen!

På hvilken måte gjorde du en bommert? Er du ikke kul nok nå?

Om jeg er kul nok eller ikke har ingenting med saken å gjøre, jeg mista mye fritid under barneskolen pga lekser..

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar
et tips fra meg:

IKKE host når du kjører moped og det er dårlig lufting bak visiret. kjørte nesten ut i grøfta idag og hørte noen tute før jeg kunne se igjen :no:

Hva med å være såpass intelligent at man åpner visiret så fort det blir fullt i dugg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...